Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenLegt dat maar eens uit aan die ouders...
waar haalt ne gast van 18 nen M5? Van de mamie en de papie hoogstwaarschijnlijk....
awel, 't zal cru klinken maar hoe dom kunde zijn? Uwe kleine van 18 jaar zo'n grond-grond raket in zijn handen steken is om problemen vragen. 5 jonge levensverwoest + dat van hun ouders, familie, vrienden.... zonde.
daaraan ziede da veel geld =/= verstand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenwaar haalt ne gast van 18 nen M5? Van de mamie en de papie hoogstwaarschijnlijk....
awel, 't zal cru klinken maar hoe dom kunde zijn? Uwe kleine van 18 jaar zo'n grond-grond raket in zijn handen steken is om problemen vragen. 5 jonge levensverwoest + dat van hun ouders, familie, vrienden.... zonde.
daaraan ziede da veel geld =/= verstand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk dacht dat de wagen van de vader was?
Nu ja, ik zou nooit mijn zoon van 18 (of in Amerika 16) een M5 of een Porsche meegeven.
Da's gewoon vragen om problemen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenInderdaad, de wagen is niet van hem zelf. Op M5-board pretendeerde hij van wél.
Nu ja, ik zou nooit mijn zoon van 18 (of in Amerika 16) een M5 of een Porsche meegeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenInderdaad, de wagen is niet van hem zelf. Op M5-board pretendeerde hij van wél.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenMisschien heeft die gast de M meegepakt zonder vragen naar dat feest ofzo..
"nee"
-> Zoon neemt auto toch -> zoon dood
"papa mag ik met de M5 naar dat feest"
"ja whatever, als je mij maar niet lastig valt"
-> Zoon neemt auto-> zoon dood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNuja we moeten zelf niet al te hypocriet doen.
Iedereen weet dat je op die leeftijd niet omkan met die kracht maar hoe zou je zelf zijn als je mag of de gelegenheid ertoe hebt.
Kijk maar naar Olivirooo
(no offence intended)
Nu ja, een Cayenne met 340 pk is ook niet niks. Zeker wanneer je leert rijden hebt met een A2 met 75 pk. Maar nooit heb ik zot gedaan met die wagen, altijd mooi aan de regels omdat ik wist dat vroeg of laat er iets ging van komen. Ok, soms durf ik wel eens doortrekken maar dan enkel en alleen wanneer er geen kat is en als je min of meer aanvoelt dat het wel 'safe' is. Maar snel optrekken is niet illegaal, je mag zo hard optrekken je wilt tot aan de maximumsnelheid. En zonder 'schade' aan het wegdek. Met de Cooper S, die toch wel een stukje sneller en vooral een pak speelser aanvoelt heb ik het iets moeilijker.
Al een geluk dat de huidige wagens zeer veilig (en zwaar soms) zijn geworden en dat we systemen als ESP hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten't Inderdaad zo extreem voorspelbaar.
Nu ja, een Cayenne met 340 pk is ook niet niks. Zeker wanneer je leert rijden hebt met een A2 met 75 pk. Maar nooit heb ik zot gedaan met die wagen, altijd mooi aan de regels omdat ik wist dat vroeg of laat er iets ging van komen. Ok, soms durf ik wel eens doortrekken maar dan enkel en alleen wanneer er geen kat is en als je min of meer aanvoelt dat het wel 'safe' is. Maar snel optrekken is niet illegaal, je mag zo hard optrekken je wilt tot aan de maximumsnelheid. En zonder 'schade' aan het wegdek. Met de Cooper S, die toch wel een stukje sneller en vooral een pak speelser aanvoelt heb ik het iets moeilijker.
Al een geluk dat de huidige wagens zeer veilig (en zwaar soms) zijn geworden en dat we systemen als ESP hebben.
Had Wannes daar niet eens een boete voor gekregen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDat dacht ik niet.
Had Wannes daar niet eens een boete voor gekregen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten"papa mag ik met de M5 naar dat feest"
"nee"
-> Zoon neemt auto toch -> zoon dood
"papa mag ik met de M5 naar dat feest"
"ja whatever, als je mij maar niet lastig valt"
-> Zoon neemt auto-> zoon dood
Quattro >>>>>> RWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSerieus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenconclusie :
Quattro >>>>>> RWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenconclusie :
Quattro >>>>>> RWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDan had 'ie onderstuur gehad en was 'ie evengoed dood geweest
Maar als z'n vader een Audi had besteld was hij niet dood
Audi heeft langere levertermijn en was de wagen zeker niet geleverd toen op die dag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk ga niet helemaal akkoord, believe me met AWD kan je serieus in de problemen komen
Comment
Comment