Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNo shit
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Nemo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk snap niet waarom iedereen zich druk maakt in het feit dat het papa's auto was en niet van hem.
Alles wat van mijn ouder is,is ook van mij.Zo werkt dat bij ons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHier ook. Alles wat er op de oprit staat hier, heb ik wel een sleutel van.
Comment
-
Als de ouders aan hun kinderen de toelating geven om met diens wagen te rijden is er toch niets aan de hand. Ik ben vroeger ook regelmatig met de wagen van mijn vader op stap geweest. Mijn vader vertrouwde mij omdat ik niet dronk. Ik heb natuurlijk ook wel eens het gaspedaal te diep ingeduwd, maar in die tijd (15 jaar geleden) ging dat allemaal nog wat gemakkelijker.
Toch zou ik mijn zoon die pas z'n rijbewijs zou hebben nooit met een M5 laten rijden als ik er niet zou bijzitten. Ik vind dat gewoon onverantwoord.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk ging zelfs vroeger s'nachts, soms tegen m'n vader stoplicht sprintjes doen
alhoewel..
toen ik met de Porsche de allroad van m'n pa volgde voor 'k weet niet meer wat te doen begon hij ook zwaar te accelereren om te zien of ik hem kon bijhouden
och ja, mannen houden van speelgoed
en vrouwen ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKijk Nemo dat gaat erover
alhoewel..
toen ik met de Porsche de allroad van m'n pa volgde voor 'k weet niet meer wat te doen begon hij ook zwaar te accelereren om te zien of ik hem kon bijhouden
och ja, mannen houden van speelgoed
en vrouwen ook
Volgens hem is de rechterrijstrook op de snelweg voor gehandicapte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOK jongens, nu mag het off topic wel stoppen hé...
Comment
-
Ik heb geen problemen mee dat iemand met papa's auto rijd hoor ,zeker niet...
Maar over het patsen ermee: zo van : kijk eens wat ik heb...
ik heb andere waardes en idealen meegekregen: Als ge iets wilt moet ge er voor werken..., Daarom heb ik meer respect voor iemand die komt stoefen en blazen over zen 106 gti, dat er alles aftrekt..; (fictief voorbeeld) dat ie heeft betaald van zen zuurverdiende centjes... dan iemand die groot doet met andermans grief
Das al...
Daarom dat ik soms ook zo overdreven men eendje ophemel.. heb er hard voor moeten werken, en ben er enorm trots op.... en vertroetel het als een kinneke...
Das geen commentaar , en dat slaat ni op een of ander individu van hier, gewoon hoe ik tegen de dingen aankijk... das al
Sorry voor off topic .. post nu maar voorts M3 tjes E46.... das men droom... ooit heb ik er zo een.... ooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenIk heb geen problemen mee dat iemand met papa's auto rijd hoor ,zeker niet...
Maar over het patsen ermee: zo van : kijk eens wat ik heb...
ik heb andere waardes en idealen meegekregen: Als ge iets wilt moet ge er voor werken..., Daarom heb ik meer respect voor iemand die komt stoefen en blazen over zen 106 gti, dat er alles aftrekt..; (fictief voorbeeld) dat ie heeft betaald van zen zuurverdiende centjes... dan iemand die groot doet met andermans grief
Das al...
Daarom dat ik soms ook zo overdreven men eendje ophemel.. heb er hard voor moeten werken, en ben er enorm trots op.... en vertroetel het als een kinneke...
Das geen commentaar , en dat slaat ni op een of ander individu van hier, gewoon hoe ik tegen de dingen aankijk... das al
Sorry voor off topic .. post nu maar voorts M3 tjes E46.... das men droom... ooit heb ik er zo een.... ooit
Comment
Comment