maakt allemaal geen zak uit, ik wil het nog steeds.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da's de makkelijkste niet-officiële M om na te bouwen!
Een nog propere E36 touring met sixpack naft en M Pack als uitgangsbasis, en een zeer propere E36 M3 limousine als Spenderfahrzeug. En dan overbouwen. Alles past.
't Enige probleem dat je kan hebben, is dat je geen achterbank vindt in de bekleding van de M-specifieke voorzetels. Dat wordt dus "behelpen" (of als ge chance hebt en 't zijn zwart lederen zetels, dat ge nen touring met zwart lederen achterbank vindt, en geen enkele beuzak gelijk gTa komt erover memmen dat 't ni identiek is).
Comment
-
estoril, zwart leder, al het hout van de M3 berline (ofwel de upgrade naar 't carbon van de GT), de coupé-voorzetels erin, 3.2-liter, SMG, de facelift-velgen van de coupé, en voor de rest zo origineel mogelijk (auto.airco + ori BusinessCD radio + grote BC + ...).
Zonder dakrails!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenestoril, zwart leder, al het hout van de M3 berline (ofwel de upgrade naar 't carbon van de GT), de coupé-voorzetels erin, 3.2-liter, SMG, de facelift-velgen van de coupé, en voor de rest zo origineel mogelijk (auto.airco + ori BusinessCD radio + grote BC + ...).
Zonder dakrails!
voor mij geen hout, geen dakrails en geen smg.
en zo weinig mogelijk opties buiten schuifdak.
Comment
-
Nah, het coole aan zo'n ding is om 'm zodanig correct na te bouwen dat 't is alsof 'ie zo van de productieband komt.
Dus eigenlijk mag ik dan de coupé-zetels ook niet installeren, maar moeten 't de zetels uit de limousine zijn.
Als je 't anders doet, zit je zo zwaar met 'n omgebouwd krel ding, dat sneller waarde verliest dan TitaniumX z'n achterkant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
Zo zou ik mijn M5 samenstellen qua exterieur... ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
Dit is vét! Wel zonder lipjes graag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Als je 't anders doet, zit je zo zwaar met 'n omgebouwd krel ding, dat sneller waarde verliest dan TitaniumX z'n achterkant.
ja, want zo'n ding ga je echt MAKEN om te verkopen hé.
Waardeverlies kan me aan m'n reet roesten, als ik zoiets in elkaar flans. Het moet vooral MIJN goesting zijn, niet de goesting van de markt.
imo hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenzo zie je maar,
patsers die stoeffen met de M van de papa komen overal voor
Ben ik blij dat ik jullie altijd heb kunnen wijsmaken dat Emmy van de pa is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Mijn droomcombo!!!
GEEN schuifdak! 3.2 en handbak
het enige wat mij niets zou uitmaken is als er een stoffen interieur in zou zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenMijn droomcombo!!!
GEEN schuifdak! 3.2 en handbak
het enige wat mij niets zou uitmaken is als er een stoffen interieur in zou zitten.
Comment
Comment