Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maakt allemaal geen zak uit, ik wil het nog steeds.

Comment

• Da's de makkelijkste niet-officiële M om na te bouwen!

Een nog propere E36 touring met sixpack naft en M Pack als uitgangsbasis, en een zeer propere E36 M3 limousine als Spenderfahrzeug. En dan overbouwen. Alles past.

't Enige probleem dat je kan hebben, is dat je geen achterbank vindt in de bekleding van de M-specifieke voorzetels. Dat wordt dus "behelpen" (of als ge chance hebt en 't zijn zwart lederen zetels, dat ge nen touring met zwart lederen achterbank vindt, en geen enkele beuzak gelijk gTa komt erover memmen dat 't ni identiek is).

Comment

• Eerlijk? Eentje in estorilblauw moet zalig zijn...

Comment

• achterzetels vind ik niet belangrijk.

als de voorste zetels maar gelijk zijn.

Comment

• estoril, zwart leder, al het hout van de M3 berline (ofwel de upgrade naar 't carbon van de GT), de coupé-voorzetels erin, 3.2-liter, SMG, de facelift-velgen van de coupé, en voor de rest zo origineel mogelijk (auto.airco + ori BusinessCD radio + grote BC + ...).

Zonder dakrails!

Comment

• Comment

• en het juiste interieur, nu enkel ng een geschikte touring

Comment

• Hoe geil is dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    estoril, zwart leder, al het hout van de M3 berline (ofwel de upgrade naar 't carbon van de GT), de coupé-voorzetels erin, 3.2-liter, SMG, de facelift-velgen van de coupé, en voor de rest zo origineel mogelijk (auto.airco + ori BusinessCD radio + grote BC + ...).

Zonder dakrails!

voor mij geen hout, geen dakrails en geen smg.

en zo weinig mogelijk opties buiten schuifdak.

Comment

• Nah, het coole aan zo'n ding is om 'm zodanig correct na te bouwen dat 't is alsof 'ie zo van de productieband komt.

Dus eigenlijk mag ik dan de coupé-zetels ook niet installeren, maar moeten 't de zetels uit de limousine zijn.

Als je 't anders doet, zit je zo zwaar met 'n omgebouwd krel ding, dat sneller waarde verliest dan TitaniumX z'n achterkant.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• En nog ene.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Nog zo'n recente.

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Zo zou ik mijn M5 samenstellen qua exterieur... ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²

Dit is vét! Wel zonder lipjes graag.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Als je 't anders doet, zit je zo zwaar met 'n omgebouwd krel ding, dat sneller waarde verliest dan TitaniumX z'n achterkant.

ja, want zo'n ding ga je echt MAKEN om te verkopen hé.

Waardeverlies kan me aan m'n reet roesten, als ik zoiets in elkaar flans. Het moet vooral MIJN goesting zijn, niet de goesting van de markt.

imo hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                  zo zie je maar,
                                  patsers die stoeffen met de M van de papa komen overal voor

Ben ik blij dat ik jullie altijd heb kunnen wijsmaken dat Emmy van de pa is

Comment

Ik wist niet dat er nog exemplaren waren die zo goed geconcerveerd gebleven zijn.

Comment

Mijn droomcombo!!!

GEEN schuifdak! 3.2 en handbak

het enige wat mij niets zou uitmaken is als er een stoffen interieur in zou zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        Mijn droomcombo!!!

GEEN schuifdak! 3.2 en handbak

het enige wat mij niets zou uitmaken is als er een stoffen interieur in zou zitten.

maar toch zou het een "stap" achteruit zijn ivm puur rijplezier

Comment

• Dat vrees ik ook. Tja, dat heb je als je zo'n retevette kar hebt, it's very hard to top it.

Comment

Working...
                                          X