Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDa's de makkelijkste niet-officiële M om na te bouwen!
Een nog propere E36 touring met sixpack naft en M Pack als uitgangsbasis, en een zeer propere E36 M3 limousine als Spenderfahrzeug. En dan overbouwen. Alles past.
't Enige probleem dat je kan hebben, is dat je geen achterbank vindt in de bekleding van de M-specifieke voorzetels. Dat wordt dus "behelpen" (of als ge chance hebt en 't zijn zwart lederen zetels, dat ge nen touring met zwart lederen achterbank vindt, en geen enkele beuzak gelijk gTa komt erover memmen dat 't ni identiek is).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Alleen zoo fucking spijtig van die SMG-bak. Maar 't heeft ook iets uniek aan de andere kant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenja, want zo'n ding ga je echt MAKEN om te verkopen hé.
Waardeverlies kan me aan m'n reet roesten, als ik zoiets in elkaar flans. Het moet vooral MIJN goesting zijn, niet de goesting van de markt.
imo hé.
Blijkbaar zijde gij dan ne flanser, en ik ne pietje-precies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenStront, steek ik al die tijd in u leer opkuisen en trek je niet eens een foto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk zou' m toch in een andere kleur verkiezen.
Maar het valt me op dat veel dealers met zo eentje rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk zou' m toch in een andere kleur verkiezen.
Maar het valt me op dat veel dealers met zo eentje rijden!
Comment
-
-
Comment