Zooo vet, die E39 is vanvoor precies zo'n rottweiler die elke moment in uw benen kan gaan bijten ofzo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZalige pics
E39 M5 it is voor mij, met veel voorsprong.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDeze foto's maken het immer zo duidelijk...
E39>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>E 60
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKnappe wagens, mooi gewassen, nice job! Maar E39 > E60, for sure.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZooo vet, die E39 is vanvoor precies zo'n rottweiler die elke moment in uw benen kan gaan bijten ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenNice.
Zou ik ook wel willen, maar aangezien ik zo'n kar toch niet kan betalen, ga ik dat toch maar niet doen.
Een M zal ik ook nooit kunnen betalen maar hopelijk ooit wel een 3.0 si in okkazie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
Een M zal ik ook nooit kunnen betalen maar hopelijk ooit wel een 3.0 si in okkazie...
Hmmmm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenAls tweede wagen zou dat idd ook al fantastisch zijn. De 3.0si ziet er trouwens helemaal niet minder goed uit en bovendien klinkt hij ook erg goed. Het rijden zelf, zal ook wel dik in orde zijn.
Hmmmm...
Ik stel voor dat we binnen een aantal jaar eens samen op jacht gaan naar een goede okkazie 3.0 si
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenGroepsaankoop ?
Ik stel voor dat we binnen een aantal jaar eens samen op jacht gaan naar een goede okkazie 3.0 si
Of gewoon één wagen en allemaal samen leggen? Goed, en zet hem dan maar in mijn garage.
Comment
-
[QUOTE=Matthi.Lampe;2481507]Hier een paar van mijn foto's. Alhoewel ze in het niets vallen ivm die van Simon.
Spijtig dat je vaak de spiegels dichtklapt tijdens een shoot, is me nog al opgevallen.
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenExtreem lekkere M5 met dikke velgen en Eisenmann exhaust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Spijtig dat je vaak de spiegels dichtklapt tijdens een shoot, is me nog al opgevallen.
Neenee grapje, het is zo een beetje een gewente dat als ik uit de auto stap, op dat knopje druk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie uitlaat had er OEM moeten onderzitten ipv die lelijke pijpen die er nu standaard opzitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk vind dat wel stoer.
het trekt op niks!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk heb al eens in zo'n Coupé 3.0 si gezeten. Ik wou er eigenlijk niet meer uitkomen.
Ik wou er ook niet meer uitkomen !
Zo een echt laag-bij-de-gronds cockpit gevoel. Een echt sportwagen gevoel...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhet trekt op niks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenGa uw lerares n**ken
Comment
Comment