Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
ja.... 'roest'!
Comment
-
Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat onze 530d ook al aan 't roesten is...
De B-stijlen (mat zwart) zijn al aan 't roesten van onder de laklaag. Ik moet er dringend eens mee naar de verdeler om hierover de garantie eens aan te spreken.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Dat is alu zeker? Is "gewoon" oxidatie dan. De E heeft dat ook aan zijn sierlijsten rond de voorruit, het is nu wel totaal niet zichtbaar, want het zit ergens in een donker hoekje onder de motorkap, maar kom
De velgen zijn erger, er is eentje bij die ook blaasjes heeft
Reden te meer om ze te vervangen dus
Comment
-
Dat is geen aluminium maar staal. De E van mijn schoonbroer heeft net hetzelfde probleem met deze stijlen. Bij hem zijn deze stijlen al bijna weggeroest...OO 00 OO
Comment
-
Opvallend is dat de E van mijn schoonbroer een facelift van de vorige generatie is. Mijn schoonvader heeft een 3 jaar oudere E van voor de facelift en heeft totaal geen roest op die B-stijl. Straffe koffie...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOpvallend is dat de E van mijn schoonbroer een facelift van de vorige generatie is. Mijn schoonvader heeft een 3 jaar oudere E van voor de facelift en heeft totaal geen roest op die B-stijl. Straffe koffie...
onze facelift 210 heeft er ook heel veel last van gehad.
sommige hebben er helemaal niks last van, anderen roesten voor dood. Facelift of niet maakt niet veel uit.
Bij ons is het volledig hersteld onder garantie (auto is 9 jaar oud).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAha, onder garantie... dan moet mijn schoonbroer maar eens contact opnemen met de afzetters van Hermans uit Hasselt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenmaar ondergewardeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZooo jammer, hoeveel stuks zijn hiervan gemaakt ongeveer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk zie roest...
Dat hoekje op de koffer. Dat was er al bij aankoop. Gelukkig nog niet verergerd.
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEn een bluts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten356 en 50 individuals voor de UK market.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTuurlijk is dat niet OEM.
Bij ne G55 AMG lichten de dorpels wel op...
Als dat lampjes zijn die zoals de interieurverlichting aangaan als je hem opent en uitgaan om te rijden zou ik da wel nice vinden en helemaal niet rice. Alhoewel het meer zou passen op een luxueuzere wagenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment