W000000000000000000000000000t
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
hoewel zo'n GT ook wel helemaal standaard mag zijn....
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZo enorm spijtig van dat superlelijk groen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk denk dat sommige mensen zich toch wat smaak mogen aanschaffen.
British racing green is 'n historische kleur. En waarom zouden zwarte velgen er niet bij passen? Heel het interieur is ook groen/zwart.
Zijn ook té breed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk denk dat sommige mensen zich toch wat smaak mogen aanschaffen.
British racing green is 'n historische kleur. En waarom zouden zwarte velgen er niet bij passen? Heel het interieur is ook groen/zwart.
Het is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden. Groen vind ik bijna nooit mooi op een auto, en al zeker niet dit groen:
Knap kleurtje eh?
Ik vind die M3 met z'n zwarte CH's wel zalig trouwens!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Ach, het is internet dus relativeer 't ff, hé.
Ik vind het wales groen op mijn moeder hare polo ook niet mooi omdat ie daar de vorm niet voor heeft. Het is op die m3 'n exclusieve kleur en historisch gezien is het ook een zalige kleur, dus je leert 't wel appreciëren na verloop van tijd.
En geloof m-optic en mij maar: die karren rijden echt subliem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHet is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenKlopt niet.
Code is van een gewone LHD sedan. Zeker geen GT. Waar is het groene leder? En waarom staat er op dat certificaat datum 17.03.2006 ?!?
Een GT look-a-like is het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenZo enorm spijtig van dat superlelijk groenOorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHet is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden. Groen vind ik bijna nooit mooi op een auto, en al zeker niet dit groen:
Dan moet je zeggen... 'IK vind dat groen niet mooi', en niet 'spijtig van dat superlelijk groen'.
want dat tweede is even fout als het eerste juist is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenAch, het is internet dus relativeer 't ff, hé.
Ik vind het wales groen op mijn moeder hare polo ook niet mooi omdat ie daar de vorm niet voor heeft. Het is op die m3 'n exclusieve kleur en historisch gezien is het ook een zalige kleur, dus je leert 't wel appreciëren na verloop van tijd.
En geloof m-optic en mij maar: die karren rijden echt subliem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenZoveel ervaring al met M's als Moptic?
Edith zegt dat 'k hier maar 2 mensen écht vertrouw op vlak van M's: gTa en M-optic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenNeen. Ik heb 'm gewoon meegenomen en hij heeft 't 1e stuk van de testrit gereden.
Edith zegt dat 'k hier maar 2 mensen écht vertrouw op vlak van M's: gTa en M-optic.
Kwist niet eens dat je er zelfs mee testgereden had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenAh cool.
Kwist niet eens dat je er zelfs mee testgereden had.
Ik zal straks nog eens 'n paar foto's posten van de kar in kwestie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenEn wat beviel je niet aan de wagen ?!
Comment
Comment