Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat sommige mensen zich toch wat smaak mogen aanschaffen.
British racing green is 'n historische kleur. En waarom zouden zwarte velgen er niet bij passen? Heel het interieur is ook groen/zwart.
Het is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden. Groen vind ik bijna nooit mooi op een auto, en al zeker niet dit groen:
Knap kleurtje eh?
Ik vind die M3 met z'n zwarte CH's wel zalig trouwens!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Ik vind het wales groen op mijn moeder hare polo ook niet mooi omdat ie daar de vorm niet voor heeft. Het is op die m3 'n exclusieve kleur en historisch gezien is het ook een zalige kleur, dus je leert 't wel appreciëren na verloop van tijd.
En geloof m-optic en mij maar: die karren rijden echt subliem.
Het is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden.
Ik volg je. Ik vind een M3 GT ook niet mooi. 'k Zou 'm wel willen, als verzamelaarsobject, maar om er als weekendauto en liefhebbersding ene in huis te halen? No thanks. Veel liever een gewone, dan.
Het is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden. Groen vind ik bijna nooit mooi op een auto, en al zeker niet dit groen:
Dan moet je zeggen... 'IK vind dat groen niet mooi', en niet 'spijtig van dat superlelijk groen'.
want dat tweede is even fout als het eerste juist is.
Ik vind het wales groen op mijn moeder hare polo ook niet mooi omdat ie daar de vorm niet voor heeft. Het is op die m3 'n exclusieve kleur en historisch gezien is het ook een zalige kleur, dus je leert 't wel appreciëren na verloop van tijd.
En geloof m-optic en mij maar: die karren rijden echt subliem.
Comment