Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
      Die staat al erg lang te koop als ik me niet vergis....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

hoewel zo'n GT ook wel helemaal standaard mag zijn....
        Zo enorm spijtig van dat superlelijk groen

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
          Met die zwarte velgen trekt het inderdaad op niets maar anders is het wel een enorm knappe kleur.

Comment

• Ik denk dat sommige mensen zich toch wat smaak mogen aanschaffen.

British racing green is 'n historische kleur. En waarom zouden zwarte velgen er niet bij passen? Heel het interieur is ook groen/zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Ik denk dat sommige mensen zich toch wat smaak mogen aanschaffen.

British racing green is 'n historische kleur. En waarom zouden zwarte velgen er niet bij passen? Heel het interieur is ook groen/zwart.
              Vloekt een beetje imo
              Zijn ook té breed.

Comment

Ik denk dat sommige mensen zich toch wat smaak mogen aanschaffen.

Het is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden. Groen vind ik bijna nooit mooi op een auto, en al zeker niet dit groen:

Knap kleurtje eh?

Ik vind die M3 met z'n zwarte CH's wel zalig trouwens!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Ach, het is internet dus relativeer 't ff, hé.

Ik vind het wales groen op mijn moeder hare polo ook niet mooi omdat ie daar de vorm niet voor heeft. Het is op die m3 'n exclusieve kleur en historisch gezien is het ook een zalige kleur, dus je leert 't wel appreciëren na verloop van tijd.

En geloof m-optic en mij maar: die karren rijden echt subliem.

Comment

Het is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden.
                    Ik volg je. Ik vind een M3 GT ook niet mooi. 'k Zou 'm wel willen, als verzamelaarsobject, maar om er als weekendauto en liefhebbersding ene in huis te halen? No thanks. Veel liever een gewone, dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                      Klopt niet.

Code is van een gewone LHD sedan. Zeker geen GT. Waar is het groene leder? En waarom staat er op dat certificaat datum 17.03.2006 ?!?

Een GT look-a-like is het.
                      Daarom staat er ook BLACK Nappa Leather..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                        Het is toch niet omdat dat een 'historische kleur' is, dat ik dat mooi moet vinden. Groen vind ik bijna nooit mooi op een auto, en al zeker niet dit groen:

Dan moet je zeggen... 'IK vind dat groen niet mooi', en niet 'spijtig van dat superlelijk groen'.

want dat tweede is even fout als het eerste juist is.

Comment

Ach, het is internet dus relativeer 't ff, hé.

Ik vind het wales groen op mijn moeder hare polo ook niet mooi omdat ie daar de vorm niet voor heeft. Het is op die m3 'n exclusieve kleur en historisch gezien is het ook een zalige kleur, dus je leert 't wel appreciëren na verloop van tijd.

En geloof m-optic en mij maar: die karren rijden echt subliem.
                          Zoveel ervaring al met M's als Moptic?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                            Zoveel ervaring al met M's als Moptic?
                            Neen. Ik heb 'm gewoon meegenomen en hij heeft 't 1e stuk van de testrit gereden.

Edith zegt dat 'k hier maar 2 mensen écht vertrouw op vlak van M's: gTa en M-optic.

Comment

Neen. Ik heb 'm gewoon meegenomen en hij heeft 't 1e stuk van de testrit gereden.

Edith zegt dat 'k hier maar 2 mensen écht vertrouw op vlak van M's: gTa en M-optic.
                              Ah cool.

Kwist niet eens dat je er zelfs mee testgereden had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                Ah cool.

Kwist niet eens dat je er zelfs mee testgereden had.
                                Yup. Kar stond zelfs bij jullie in de buurt: bij garage D'Hont in Vichte.

Ik zal straks nog eens 'n paar foto's posten van de kar in kwestie.

Comment

• Comment

• Comment

• En wat beviel je niet aan de wagen ?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                        En wat beviel je niet aan de wagen ?!
                                        De radio.

Comment

Working...
                                        X