Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- Jerre trok mogelijk 'n stuk plamuur uit de wielkas rechts achter, dus kans was bestaande dat ie daar eens bij mekaar gestoken heeft.
- Die vleugel vooraan onder de voorbumper was al vrij veel schade aan en ze hadden er ergens 'n extra vijs in gedraaid om 'm gewoon vast te houden, dus die moest sowieso ook vervangen worden.
- Engine management was aangepast door heinz, terwijl aan zo'n M-engine naar mijn mening niets aan te passen valt.
- Bestuurderszetel vooraan zat 'n groot gat in de alcantara, dus die moest volledig terug overtrokken worden. (op de foto ziet je 't toch nog vaag: langs deze kant van de stoel zo net boven 't dikste stuk)
Technisch stond die kar perfect (op 'n piepend riempje na, maar da's geen onoverkomelijk probleem), maar optisch was er naar mijn mening teveel werk aan. En als je de plamuur in de wielkas er zo uit trekt, dan vertrouw 'k 't eerlijk gezegd niet 100%. En Jerre gaf mij gelijk met die opvatting.
Ik betaal liever iets meer voor 'n kar die ik 100% kan vertrouwen.
- Jerre trok mogelijk 'n stuk plamuur uit de wielkas rechts achter, dus kans was bestaande dat ie daar eens bij mekaar gestoken heeft.
- Die vleugel vooraan onder de voorbumper was al vrij veel schade aan en ze hadden er ergens 'n extra vijs in gedraaid om 'm gewoon vast te houden, dus die moest sowieso ook vervangen worden.
- Engine management was aangepast door heinz, terwijl aan zo'n M-engine naar mijn mening niets aan te passen valt.
- Bestuurderszetel vooraan zat 'n groot gat in de alcantara, dus die moest volledig terug overtrokken worden. (op de foto ziet je 't toch nog vaag: langs deze kant van de stoel zo net boven 't dikste stuk)
Technisch stond die kar perfect (op 'n piepend riempje na, maar da's geen onoverkomelijk probleem), maar optisch was er naar mijn mening teveel werk aan. En als je de plamuur in de wielkas er zo uit trekt, dan vertrouw 'k 't eerlijk gezegd niet 100%. En Jerre gaf mij gelijk met die opvatting.
Ik betaal liever iets meer voor 'n kar die ik 100% kan vertrouwen.
In Vichte stond die?
Dju, 'k had er graag bij geweest. Niet gecheckt op spuitwerk?
Dju, 'k had er graag bij geweest. Niet gecheckt op spuitwerk?
Zoals je 't beschrijft, volg ik je volledig.
Dacht dat ik je toen 'n PM gestuurd had met de vraag wat je van die kar vond, maar weet niet meer wat je toen geantwoord had.
Die verkoopster kwam er op 't einde nog bij staan met als mededeling dat er 'n Duitser zwaar achter die kar aan zat en dat 'k snel moest beslissen. Ik laat me niet dwingen om zo snel die koop te doen, dus heb 'm laten staan.
Ik heb eigenlijk vooral spuitwerk gecheckt op kwaliteit. Die was wel wat je kon verwachten van 'n kar met dat km-aantal, maar toen Jerre die wielkas checkte, dan stond ie op 'n brug. En dan was het te laat om die zijkant nog eens in detail te gaan bekijken.
vrienden kwamen ons afhalen aan de luchthaven van geneve om een WE te gaan skieën,
en zijn nieuw speeltje stond stiekem zielig te doen op wintervelgjes: M5
tov van zijn 911TT vielen de remmen en de versnellingbak wat tegen
verder: supertevreden eigenaar,
zelf had ik zo'n "King of the road"-gevoel dat ik tot nu toe alleen in mijn Range had
sublieme wagen,
tussengas bij het terugschalen is in de auto wel minder dan als je langs de weg staat
ook mis je de "vinnigheid" van kleinere wagens (3reeks, Mini,...)
507pk = toch wel genoeg, zelfs voor zo'n zware wagen
als je ziet hoe weinig ze vragen voor een jonge tweedehands M5...'t kriebelt
maar ja, 'k zou een break willen
Wel jammer dat 'ie achteraan ook de smalle velgen heeft liggen. En 't zijn de 3.2-velgen van de coupé, da's ook een tikkie jammer (al zie ik ze véél liever dan de 3.0-coupé-velgen, en op zich ook liever dan de Contour-velgen, maar die laatste horen op een M3 berline...).
Wel jammer dat 'ie achteraan ook de smalle velgen heeft liggen. En 't zijn de 3.2-velgen van de coupé, da's ook een tikkie jammer (al zie ik ze véél liever dan de 3.0-coupé-velgen, en op zich ook liever dan de Contour-velgen, maar die laatste horen op een M3 berline...).
Comment