en wat een knoop
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenDat je het zo lang kan laten om daar niet mee te rijden
Het is een prachtige auto, om nog maar te zwijgen over het geluid en het rijplezier van deze kar... Het ritje in de Z3 M van een maat van mij, zal ik niet gauw meer vergeten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIs dit een echte M3 of gewoon mislukte wannebe ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenzo te zien niet, een echte heeft een "dikkere" kofferklep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenzo blinken, uren aan zitten poetsen en gewaxed om hem netjes op stalling te zetten.
het enige wat ik eens "netjes" moet proberen te krijgen is het motorcompartiment. Shauni heeft me enkele tips gegeven die ik eens ga uitproberen als ik de goesting vind
Dit dus:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwat doe ik weg?
- Eigendunk
- Veel geld aan naft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJe zou beter een dak bijnemen, ipv iets weg te geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten- Mannelijkheid
- Eigendunk
- Veel geld aan naft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenI don't give a fuck... ik ben toch het eerst weg in een sprintje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, uw banden zijn eerst weg
hell, ik zou het durven kopen, janettenbak, al wat jullie maar willen, het is een M
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenis dat de ex-wagen van m3isthebest zijn papa?
Alhoewel, deze heeft precies een CSL-kofferklep gekregen en ik heb ooit eens foto's gepost in bmw-lovers in huidige toestand en daar had ie van die zwartgespoten velgen met chroomrand..BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenAls stradge van Aalst is, dan zou dat wel eens kunnen.. Lijkt er identiek op.
Alhoewel, deze heeft precies een CSL-kofferklep gekregen en ik heb ooit eens foto's gepost in bmw-lovers in huidige toestand en daar had ie van die zwartgespoten velgen met chroomrand..
Ik denk niet dat hij een CSL kofferklep heeft, zal morgen eens checken.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIk denk het ook niet, hoewel je niet echt zeker kan zijn. Maar die kofferklep is idd niet vervangen, dus ik zie ook niet in waarom ze de klep van een gewone 3' op een M3 zouden monteren. Die voorbumper zie ik ook nog niet zo direct als vervanger voor de bumper van de M3 fungeren.
En dat verander je niet zomaar, wel integendeel. De M3 heeft dus 'n bijkomend kader rond de achterruit, waardoor deze schuiner staan, wat de airflow achter 't dak cleaner maakt en de efficiëntie van de achterspoiler verhoogt.
Waarom zou je dat er in godsnaam van gaan halen? En bovendien past die kofferklep past dus ook helemaal niet op een gewone E30, zoals je zegt, zonder dat achterruitframe.
Comment
Comment