Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en wat een knoop

Comment

• Prachtige foto's, die herinneringen toch altijd aan Vosges

Bel maar als je de Z terug uit de kelder haalt, dan gaan we meteen roadtrippen!

Dat je het zo lang kan laten om daar niet mee te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
        Dat je het zo lang kan laten om daar niet mee te rijden
        Inderdaad, daar moet je karakter voor hebben ! En liefde voor je BMW ook natuurlijk

Het is een prachtige auto, om nog maar te zwijgen over het geluid en het rijplezier van deze kar... Het ritje in de Z3 M van een maat van mij, zal ik niet gauw meer vergeten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Is dit een echte M3 of gewoon mislukte wannebe ?

Excuseer dat ik hier efkes moet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
            zo te zien niet, een echte heeft een "dikkere" kofferklep
            Ik denk het ook niet, hoewel je niet echt zeker kan zijn. Maar die kofferklep is idd niet vervangen, dus ik zie ook niet in waarom ze de klep van een gewone 3' op een M3 zouden monteren. Die voorbumper zie ik ook nog niet zo direct als vervanger voor de bumper van de M3 fungeren.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• zo vet

Comment

zo blinken, uren aan zitten poetsen en gewaxed om hem netjes op stalling te zetten.
                het enige wat ik eens "netjes" moet proberen te krijgen is het motorcompartiment. Shauni heeft me enkele tips gegeven die ik eens ga uitproberen als ik de goesting vind

Dit dus:

Dat is idd erg vuil

Comment

• wat doe ik weg? Een nier of een long?

Comment

• Je zou beter een dak bijnemen, ipv iets weg te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                      wat doe ik weg?
                      - Mannelijkheid
                      - Eigendunk
                      - Veel geld aan naft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Je zou beter een dak bijnemen, ipv iets weg te geven.
                        ik vind de cabrio zoveel zaliger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          - Mannelijkheid
                          - Eigendunk
                          - Veel geld aan naft
                          I don't give a fuck... ik ben toch het eerst weg in een sprintje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            I don't give a fuck... ik ben toch het eerst weg in een sprintje
                            Neen, uw banden zijn eerst weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Neen, uw banden zijn eerst weg
                              True

hell, ik zou het durven kopen, janettenbak, al wat jullie maar willen, het is een M

Comment

• Z3M cabrio mist de sublieme dikke kont van de Coupé.

Voor de rest heeft die S54 uiteraard dezelfde sublieme motor, dat rijgedrag, etc.

Comment

is dat de ex-wagen van m3isthebest zijn papa?
                                  Als stradge van Aalst is, dan zou dat wel eens kunnen.. Lijkt er identiek op.

Alhoewel, deze heeft precies een CSL-kofferklep gekregen en ik heb ooit eens foto's gepost in bmw-lovers in huidige toestand en daar had ie van die zwartgespoten velgen met chroomrand..
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                    Als stradge van Aalst is, dan zou dat wel eens kunnen.. Lijkt er identiek op.

Alhoewel, deze heeft precies een CSL-kofferklep gekregen en ik heb ooit eens foto's gepost in bmw-lovers in huidige toestand en daar had ie van die zwartgespoten velgen met chroomrand..
                                    Nope van Lint bij Lier.
                                    Ik denk niet dat hij een CSL kofferklep heeft, zal morgen eens checken.

Comment

• E92 M3 met wat mods

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        E92 M3 met wat mods

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        BMWMB,Tsmetjen,TTN,Bram S en W3N?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          Ik denk het ook niet, hoewel je niet echt zeker kan zijn. Maar die kofferklep is idd niet vervangen, dus ik zie ook niet in waarom ze de klep van een gewone 3' op een M3 zouden monteren. Die voorbumper zie ik ook nog niet zo direct als vervanger voor de bumper van de M3 fungeren.
                                          De klep, bon ça va, maar een E30 M3 heeft een schuiner staande achterruit. Check this :

En dat verander je niet zomaar, wel integendeel. De M3 heeft dus 'n bijkomend kader rond de achterruit, waardoor deze schuiner staan, wat de airflow achter 't dak cleaner maakt en de efficiëntie van de achterspoiler verhoogt.

Waarom zou je dat er in godsnaam van gaan halen? En bovendien past die kofferklep past dus ook helemaal niet op een gewone E30, zoals je zegt, zonder dat achterruitframe.

Comment

Working...
                                          X