Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nee, 't i$ niet de moment

Comment

• Zo'n CSL is een eerlijk machien. De wagen is echt wel puur. Het is een wagen die gemaakt is voor het circuit.

Een goede vriend heeft nu bijna 1 jaar zo'n CSL. Persoonlijk vind ik de SMG klote. Ook is de ophanging zeer hard. Het geluid van de motor is wel subliem.

Ikzelf ben minder te vinden voor zo'n CSL. Ik heb liever wat meer comfort. Om die rede is de nieuwe E92 M3 meer iets voor mij...
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Persoonlijk vind ik de SMG klote.
        Waarom? Naar het schijnt is die nieuwe 7-traps toch behoorlijk perfect. Ik zou echt es met een SMG willen rijden.

Comment

• Hier in ons dorp woont een man die z'n M5 omwille van de versnellingsbak verkocht heeft. Hij had wel één van de eerste en heeft veel miserie gehad. Ook was hij niet tevreden over de werking van zo'n SMG. Ik vind dat dus ook. Heb jij al eens gereden met een SMG? ALs je de bak instelt in een sportive stand, dan krijg je steeds een brutale snok bij het schakelen. Als je een comfortabele stand kiest dan schakelt de bak echt traag. Je hebt echt zo'n dood moment tussen het moment dat de bak ontkoppelt en weer aanpikt. Ook dit geeft nog steeds een schokkende beweging aan de wagen.

Neen, geen SMG voor mij...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Die schokken in de snelste stand lijken mij juist enorm leuk En voor stadsverkeer zet je 'm gewoon ergens in het midden, lijkt mij ideaal. En nee, ik heb er nog nooit met een SMG gereden

Comment

• Comment

• schoooooon

Comment

• ..

Hier m'n M3 nog maar even in het M lovers Topic!

Comment

• Comment

• Is dat nu een groene M3 cabrio?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Is dat nu een groene M3 cabrio?

Groene?

Comment

• Gewoon zwart denk ik.

Zet uw groene bril af.

Comment

• Vanuit hier lijkt dat echt zo hard groen.

Nu ja, gelukkig is 't zwart want dat vind ik toch knapper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw M Bekijk Berichten
                              Hier m'n M3 nog maar even in het M lovers Topic!

FAK, die wielen zijn zo vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                voor een keer deel ik uw mening niet!

't is te zeggen, die wielen zijn supervet. Maar niet onder een M3, M3 wielen zijn uit hun eigen al vet genoeg om OEM te laten.

En deze komen van een E46 zeker?

(uiteraard is bovenstaande mijn mening, en dring ik dat niet op als een feit, voor er hier weer geprotesteerd wordt dat ik niet kan bepalen voor een ander wat vet is en wat niet )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  voor een keer deel ik uw mening niet!

't is te zeggen, die wielen zijn supervet. Maar niet onder een M3, M3 wielen zijn uit hun eigen al vet genoeg om OEM te laten.

En deze komen van een E46 zeker?
                                  Ja de OEM M3 wielen zijn zeker superdik, maar ik vind dat deze wielen wondermooi op die kar passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Gisteren in de gietende regen .. We moesten laat nog ergens naar een apotheker, en ik had enkel m'n camera, 1 lens en een statief bij just in case. Op de terugweg stond dit toch wel niet zeker

Mooie foto's!

Wiens M3 is dat hier?

Comment

• dit was nu wel een totaal fout exemplaar, maar de aantrekkingskracht blijft hoog, zéér hoog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

dit was nu wel een totaal fout exemplaar, maar de aantrekkingskracht blijft hoog, zéér hoog

Wat is er fout aan behalve de velgen?

Comment

Working...
                                          X