Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idem, ik zou ook voor de RS6 kiezen. Zo'n high-revving motor past gewoon niet in een saloon.

Comment

• Bwoah langs de ene kant niet, maar langs de andere kant is en blijft het toch een overtuigend pakket, hoor. Oké, 't is vreemd, zo'n sportwagenmotor in een dikke break of limousine. Maar de M5 rijdt er ook naar, z'n onderstel en afstelling zijn, rekening houdend met het gewicht, subliem. Je mag die M5 echt zien als de perfecte combinatie van een doordeweekse kilometervreter en een weekend-funcar, want beide taken doet 'ie zo goed als perfect.

Bij mij is het grootste storende element in die auto eigenlijk de versnellingsbak, niet de motor. En dan nog valt dat mee ... storend is het enkel achteraf, na het rijden, als je erover nadenkt, of als je hier op 't forum zit te typen. Als je aan 't rijden bent, zeker als 't een beetje sneller mag gaan, werkt dat ding eigenlijk meer dan goed genoeg, zodat je er niet (of niet vaak) stil bij staat.
      Wat ik nog niet deed met 'n M5, is gewoon werkverkeer doen, met de bak in "automatische" stand. Daar zou 't wel 'es kunnen verkeerd lopen, vrees ik...

Dit weekend nog zo'n M5 touring live voor m'n neus een straat zien/horen inslaan en effe kort doortrekken met één schakelbeweging erbij ... speciale klank (niet m'n favoriet, maar toch lekker ... ik blijf erbij dat die facelifts anders klinken dan de prefacelifts), en zeer snel geschakeld. Toen moest ik meteen aan de powerhouse-poll denken, en was het "damn, 'k heb daar verkeerd gestemd". Maar hetzelfde zou ik denken mocht die kar een E 63 T geweest zijn, en ik zou m'n stem bevestigd hebben gezien mocht 't een RS6 zijn geweest.

Comment

• Kan je een voorbeeld geven van dat verschil in klank? (pre-facelift vs. facelift)

Zou kunnen hoor, ik ben gewoon benieuwd.

En eum..

Comment

• Ik kan geen voorbeeld geven, helaas.

De facelift *lijkt* (!!) me een tikkie luider te klinken, nauwelijks verschil, maar vooral het timbre van de sound is anders, vind ik (maar 't kan zuivere inbeelding zijn): wat dieper, wat voller, niet meer zo hees. Knapper, gewoon, zonder nauwelijks te verschillen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            Guys... Over die M5 E34.

Die is echt in een superstaat. Dat hoor je me niet zeggen...

John z'n M5 was minstens evengeil! En die had volleder en minder kms. Dusja... Die prijs lijkt me niet overdreven maar is toch nog meer dan genoeg. John z'n M was goedkoper.
            John zijn ///M was een geweldige wagen, prijs kwaliteit (aankoop) een super wagen!

Enige puntje van kritiek is de hoge wegentax

Comment

• Iemand die alles kan, BEHALVE rijden in een auto.....

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                  Iemand die alles kan, BEHALVE rijden in een auto.....

http://www.youtube.com/watch?v=_onnH...eature=related

WTF

Comment

• Vet filmpje, vooral het laatste stuk dan.

Comment

Wat een afgang man!
                      En dan nog fier zijn op z'n rijkunsten (zie armen omhoog na een mislukte drift)

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                        Wat een afgang man!
                        En dan nog fier zijn op z'n rijkunsten (zie armen omhoog na een mislukte drift)
                        Ik word daar zo beetje pissig van als ik zoiets zie

Comment

• OMG

Ik vind zo'n M3 sedan echt razendknap.

Denk zelfs dat ik hem boven een C63 zou kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Kan je een voorbeeld geven van dat verschil in klank? (pre-facelift vs. facelift)

Zou kunnen hoor, ik ben gewoon benieuwd.

En eum..

Only in America.

Comment

Leer rijden zou ik zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                OMG

Ik vind zo'n M3 sedan echt razendknap.

Denk zelfs dat ik hem boven een C63 zou kiezen.
                                Of ik hem boven de C63 zou kiezen weet ik niet, maar 'k vind de sedan wel een pak mooier dan de Merc.

Oogt ongelofelijk dik, zeer gespierd. Precies hoe een M3 er hoort uit te zien

Comment

Noob! Donutjes trekken op een kartingcircuit . Dat is er gewoon om vragen.

Comment

wat een loser

en donuts draaien op curbstenen.....

Comment

Ik word daar zo beetje pissig van als ik zoiets zie
                                      ²²²²²² Ge moet duidelijk ni schoon zijn om chance te hebben in 't leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Of ik hem boven de C63 zou kiezen weet ik niet, maar 'k vind de sedan wel een pak mooier dan de Merc.

Oogt ongelofelijk dik, zeer gespierd. Precies hoe een M3 er hoort uit te zien
                                        de M3 sedan oogt gewoon homogener vind ik. Ze hebben minder willen bewijzen als bij de C, en daardoor ook minder mis gedaan...

Maar of ik hem boven de C kies.... do not know yet
                                        Eigenlijk vind ik er alles 'toffer' aan, behalve de motor dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          wat een loser

en donuts draaien op curbstenen.....

faaak
                                          wat een achterlijke

en wat een schijtgeluid

Comment

Working...
                                          X