Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
    C63 is niet veel beter. Geef mij toch maar de V8 van de M3. Die beat die lelijke 6.3 V8 uit de C63 op circuit
    Dude...

Comment

C63 is niet veel beter. Geef mij toch maar de V8 van de M3. Die beat die lelijke 6.3 V8 uit de C63 op circuit

huh?

C63 is een V8, geen V10.

En ik koop een M3 of C63 of RS4 niet om op circuit 'beste tijdjes' te gaan knallen hoor. Daar bestaan veel betere alternatieven voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        huh?

C63 is een V8, geen V10. (1)

En ik koop een M3 of C63 of RS4 niet om op circuit 'beste tijdjes' te gaan knallen hoor. (2) Daar bestaan veel betere alternatieven voor.
        (1) Weet ik, de V10 ging over de M5.

(2) Waarom dan wel, om te draggen, want dat is het enige opzicht waarin ie qua rijprestaties BMW M3 verslaat.

Comment

(2) Waarom dan wel, om te draggen, want dat is het enige opzicht waarin ie qua rijprestaties BMW M3 verslaat.
          Kerel...

Mensen en hun keuze van auto is heus wel wat meer dan een paar cijfertjes qua prestaties en circuittijden hoor.

Comment

immens koppel reeds bij lage toerentallen, en meesterlijk geluid. Daarin verslaat hij de M3 (deels, bij hoge toeren heeft de M3 ook een vet geluid), en nog véél meer de M5.

n/o, maar ik heb de indruk dat jij maar zelden open staat voor andere merken. Ik vind het gezellig om hier met autoliefhebbers te praten, maar vind het jammer dat je bij sommige personen op een 'weerstand' botst die puur gebaseerd is op merkenblindheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              immens koppel reeds bij lage toerentallen, en meesterlijk geluid. Daarin verslaat hij de M3 (deels, bij hoge toeren heeft de M3 ook een vet geluid), en nog véél meer de M5.

n/o, maar ik heb de indruk dat jij maar zelden open staat voor andere merken. Ik vind het gezellig om hier met autoliefhebbers te praten, maar vind het jammer dat je bij sommige personen op een 'weerstand' botst die puur gebaseerd is op merkenblindheid
              NIet merkenblindheid, Mercedesafschuw. Dit was toch het I Love M's topic. Ik wil de discussie wel ergens anders verderzetten hoor. Maar dat is niet het belangrijkste. Je hebt me verkeerd begrepen. Soms ben ik wat te extreem in mijn BMW-liefde. Sorry hiervoor

Comment

• Jij hebt het nog niet begrepen hé maat. Matteus wil zeggen dat hij noch een M3, noch een RS4 en noch een C63 AMG zou kopen om op het circuit te rijden.

Ikzelf heb nu een M3 in bestelling. Waarom heb ik deze wagen gekocht? Omdat ik het een mooie wagen vind die zich distantieert van andere 3 coupés en cabriolets omwille van de exclusiviteit dat een M-logo met zich meedraagt. Het zal een wagen zijn om dagelijks te gebruiken. Heel dikwijls zullen we het maximale vermogen niet aanspreken. Toch zijn het die enkele kansen om eens te accelereren en te hernemen die het vermogen aangenaam maken, zeker met zo'n prachtig motorgeluid.

Of iemand nu een RS4 of een M3 of een C63 koopt is afhankelijk van persoonlijke smaak. Iedere wagen heeft z'n typische eigenschappen wat elk dus z'n liefhebbers wel zal aantrekken. Ook het uiterlijke speelt een grote rol als je zoveel geld aan een wagen geeft.

Ik ben er zeker van dat ik een C63 AMG qua rijplezier minstens even goed zou vinden als een M3, misschien zelfs beter, maar... een M3 cabrio is nu éénmaal veel knapper in de ogen van mijn vrouw en mij...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                  Kerel...

Mensen en hun keuze van auto is heus wel wat meer dan een paar cijfertjes qua prestaties en circuittijden hoor.
                  Niet als het om het inlepelen van een andere motor in de M3 gaat. Dat is toch puur prestatiegericht. Behalve motorgeluid ofzo..

Comment

NIet merkenblindheid, Mercedesafschuw.
                    whatever. Met vooroordelen sta je nergens, niet open staan voor 'vreemde' merken zorgt er alleen voor dat je bepaalde zaken minder of nooit gaat weten te waarderen. Of dat nu bij het merk is dat u nauw aan u hart ligt, of net niet....

Imo is dat jammer.

En ik denk dat ik dat wel mag opmerken, ik heb met beide ervaring (en weet de voor- en nadelen van beide, want zowel bmw als merc hebben die) en kan best wel vergelijken

Comment

• Ik vond z'n reply vooral kinderachtig en zonder enige fundering.

Comment

NIet merkenblindheid, Mercedesafschuw. Dit was toch het I Love M's topic. Ik wil de discussie wel ergens anders verderzetten hoor. Maar dat is niet het belangrijkste. Je hebt me verkeerd begrepen. Soms ben ik wat te extreem in mijn BMW-liefde. Sorry hiervoor
                        Die laatste zinnen stonden er net nog niet bij. Voor mij ok als je dit zelf zegt, dan houden we het ook zo

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                        Niet als het om het inlepelen van een andere motor in de M3 gaat. Dat is toch puur prestatiegericht. Behalve motorgeluid ofzo..
                        En laat het net over - onder andere - zaken gelijk motorgeluid en -karakter gaan.

Als het puur om de prestaties gaat, dan zijn er véél makkelijkere en efficiëntere oplossingen dan even een ander blok er in zwieren. Er wat druk op zetten dmv turbo/compressor bijvoorbeeld....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Jij hebt het nog niet begrepen hé maat. Matteus wil zeggen dat hij noch een M3, noch een RS4 en noch een C63 AMG zou kopen om op het circuit te rijden.

Ikzelf heb nu een M3 in bestelling. Waarom heb ik deze wagen gekocht? Omdat ik het een mooie wagen vind die zich distantieert van andere 3 coupés en cabriolets omwille van de exclusiviteit dat een M-logo met zich meedraagt. Het zal een wagen zijn om dagelijks te gebruiken. Heel dikwijls zullen we het maximale vermogen niet aanspreken. Toch zijn het die enkele kansen om eens te accelereren en te hernemen die het vermogen aangenaam maken, zeker met zo'n prachtig motorgeluid.

Of iemand nu een RS4 of een M3 of een C63 koopt is afhankelijk van persoonlijke smaak. Iedere wagen heeft z'n typische eigenschappen wat elk dus z'n liefhebbers wel zal aantrekken. Ook het uiterlijke speelt een grote rol als je zoveel geld aan een wagen geeft.

Ik ben er zeker van dat ik een C63 AMG qua rijplezier minstens even goed zou vinden als een M3, misschien zelfs beter, maar... een M3 cabrio is nu éénmaal veel knapper in de ogen van mijn vrouw en mij...
                          Idd, volledig mee eens. Maar de discussie ging om het al dan niet veranderen van de motor van de M3 in die van de C63 AMG. De auto in z'n geheel in persoonlijke keuze. Motor is puur prestatiegericht dacht ik zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Ik vond z'n reply vooral kinderachtig en zonder enige fundering.
                            slaat dat op mij? Ik volg even niet meer ....

Comment

slaat dat op mij? Ik volg even niet meer ....
                              Neen dat zal wel op mij slaan

Comment

• Goed guys!

Back on prachtige M's!

Sakke komt er wel!

Comment

• hoi zeg, zalig

M3

C63

RS4

Nu goed?

Comment

Er zijn véél makkelijkere en efficiëntere oplossingen dan even een ander blok er in zwieren. Er wat druk op zetten dmv turbo/compressor bijvoorbeeld....
                                    Idd, maar puur de standaard motor..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                        Goed guys!

Back on prachtige M's!

Sakke komt er wel!
                                        Al doende leren we.

Wij allemaal trouwens.

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Wat een BAGGER foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          hoi zeg, zalig

M3

C63

RS4

Nu goed?
                                          Dat is dan wel volwassen. Goed bezig.
                                          Ok, dus totale merkenblindheid nu (ookal zitten we in het M-topic)

Comment

Working...
                                          X