Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pas op Sakke, een M3 is weldegelijk sneller dan een C63 op een circuit maar de verschillen zijn gewoon zo klein geworden (idem RS4) dat het gewoon aankomt op persoonlijke smaak. Hangt af van wat je prefereert, de éne wilt high-revving V8 met manuele bak met een perfect gebalanceerd chassis, de andere wilt massa's koppel en grunt onderin en een hyperalerte automaat met een vette soundtrack,..
Nu dat gezegde zijnde, de C63 met AMG Performance package zou ik wel eens naast een M3 willen zien staan op Hockemheim of de Ring ofzo.
Hangt af van wat je prefereert, de éne wilt high-revving V8 met manuele bak met een perfect gebalanceerd chassis, de andere wilt massa's koppel en grunt onderin en een hyperalerte automaat met een vette soundtrack,..
Een M5 stuurt ook superscherp en voelt lichtvoetig aan (naar het schijnt). Maar dat neemt niet weg dat 'ie ook weegt als lood.
Maar gewoon... gewicht en sportiviteit... het blijven twee dingen die in principe (!) niet bij elkaar horen, niettegenstaande dat men er tegenwoordig beter en beter in slagen om dat gevoel weg te werken.
Comment