Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat het toch (zeker bij M GmbH) nog om de motoren draait, de motoren worden altijd maar beter, looks zijn subjectief en aan het gewicht kunnen ze niet veel doen want mensen verlangen steeds meer naar comfort en veiligheid.
²²² Waar is de tijd toen het nog allemaal om de motor draaide? Nu moet je eerst 20.000 verschillende functies instellen vooraleer je kan vertrekken!
Dat is een beetje overdreven hé. Uiteindelijk zijn al die instellingen om de wagen nog fijner af te stellen.
Ik vergekijk het altijd met een equalizer. Als die éénmaal ingesteld is kom je er ook niet meer aan, maar je hebt toch steeds de mogelijkheid om wat bij te regelen.
Het is dus zeker niet nodig om eerst een aantal instellingen te doen vooraleer je kan vertrekken...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik vind al die instellingen ook wel goed. Vooral die voor de vering zoals bij een GT3 zodat je sport en comfort hebt. Het eenige wat mij stoort is dat auto's altijd zwaarder worden, van een e92 m3 mochten wel 100 of 200 kilo af. Gelukkig komt er nog een csl, al is die waarschijnlijk weer te hardcore voor veel te gebruiken.
Ik vind al die instellingen ook wel goed. Vooral die voor de vering zoals bij een GT3 zodat je sport en comfort hebt. Het eenige wat mij stoort is dat auto's altijd zwaarder worden, van een e92 m3 mochten wel 100 of 200 kilo af. Gelukkig komt er nog een csl, al is die waarschijnlijk weer te hardcore voor veel te gebruiken.
Op basis van die foto's: spijtig dat er nooit een E46 M3 Berline is geweest want dit ziet er knap uit (met uitzondering van zowat de hele voorkant).
Maar het is zo zwaar not done op een 320d...
Comment