Met al die zever hier... Ik ga wat polls starten !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenMet al die zever hier... Ik ga wat polls starten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGewoon op het M-knopje drukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenM5 hurricane: POWERRRRRRRRRRRRR
+ YouTube Video
van op www.autoblog.nl
en tis trouwens E39>E60>antiek
Wel een klein foutje, het is niet de snelste roadlegal M5.
CMC M5 met 810Pk's! en 730Nm. alleen jammer dat hier nog geen tests van zijn.
Edit: niet dat ik weet toch..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten²²² Waar is de tijd toen het nog allemaal om de motor draaide? Nu moet je eerst 20.000 verschillende functies instellen vooraleer je kan vertrekken!
Ik vergekijk het altijd met een equalizer. Als die éénmaal ingesteld is kom je er ook niet meer aan, maar je hebt toch steeds de mogelijkheid om wat bij te regelen.
Het is dus zeker niet nodig om eerst een aantal instellingen te doen vooraleer je kan vertrekken...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik vind al die instellingen ook wel goed. Vooral die voor de vering zoals bij een GT3 zodat je sport en comfort hebt. Het eenige wat mij stoort is dat auto's altijd zwaarder worden, van een e92 m3 mochten wel 100 of 200 kilo af. Gelukkig komt er nog een csl, al is die waarschijnlijk weer te hardcore voor veel te gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind al die instellingen ook wel goed. Vooral die voor de vering zoals bij een GT3 zodat je sport en comfort hebt. Het eenige wat mij stoort is dat auto's altijd zwaarder worden, van een e92 m3 mochten wel 100 of 200 kilo af. Gelukkig komt er nog een csl, al is die waarschijnlijk weer te hardcore voor veel te gebruiken.
Dik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs wel min of meer bevestigd.
Er komt een CSL.
Comment
-
Gent
Gespot te Gent op zaterdagavond 15 maart...
Last edited by Smurf; 20/03/2008, 00:14.Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)Vespa GTV 125 (Mei 2009)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenRRD écht gene zwans, gij hebt echt een van de foutste smaken die ik me kan inbeelden, jezus!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk BerichtenGespot te Gent op zaterdagavond 15 maart...
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
Comment