Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met al die zever hier... Ik ga wat polls starten !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
      Met al die zever hier... Ik ga wat polls starten !
      Als het moet, dan moet het.

Comment

• Gewoon op het M-knopje drukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Gewoon op het M-knopje drukken.
          Kan ook natuurlijk

Comment

• Ik denk dat het toch (zeker bij M GmbH) nog om de motoren draait, de motoren worden altijd maar beter, looks zijn subjectief en aan het gewicht kunnen ze niet veel doen want mensen verlangen steeds meer naar comfort en veiligheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              M5 hurricane: POWERRRRRRRRRRRRR

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

van op www.autoblog.nl

en tis trouwens E39>E60>antiek
              Waden MONSTER! OMG. 730Ps!
              Wel een klein foutje, het is niet de snelste roadlegal M5.

CMC M5 met 810Pk's! en 730Nm. alleen jammer dat hier nog geen tests van zijn.

Edit: niet dat ik weet toch..

Xoilac trực tiếp bóng đá hôm nay, link xem bóng đá Xoilac TV miễn phí tốc độ cao cùng dàn bình luận viên bóng đá trực tuyến Xôi Lạc TV.
              Last edited by ; 19/03/2008, 14:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                ²²² Waar is de tijd toen het nog allemaal om de motor draaide? Nu moet je eerst 20.000 verschillende functies instellen vooraleer je kan vertrekken!
                Dat is een beetje overdreven hé. Uiteindelijk zijn al die instellingen om de wagen nog fijner af te stellen.
                Ik vergekijk het altijd met een equalizer. Als die éénmaal ingesteld is kom je er ook niet meer aan, maar je hebt toch steeds de mogelijkheid om wat bij te regelen.

Het is dus zeker niet nodig om eerst een aantal instellingen te doen vooraleer je kan vertrekken...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind al die instellingen ook wel goed. Vooral die voor de vering zoals bij een GT3 zodat je sport en comfort hebt. Het eenige wat mij stoort is dat auto's altijd zwaarder worden, van een e92 m3 mochten wel 100 of 200 kilo af. Gelukkig komt er nog een csl, al is die waarschijnlijk weer te hardcore voor veel te gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Ik vind al die instellingen ook wel goed. Vooral die voor de vering zoals bij een GT3 zodat je sport en comfort hebt. Het eenige wat mij stoort is dat auto's altijd zwaarder worden, van een e92 m3 mochten wel 100 of 200 kilo af. Gelukkig komt er nog een csl, al is die waarschijnlijk weer te hardcore voor veel te gebruiken.
                    Komt er een CSL???
                    Dik!

Comment

• Is niet officieel bevestigd, maar ik denk dat we daar toch wel vanuit kunnen gaan.

Comment

• Is wel min of meer bevestigd.

Er komt een CSL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          Is wel min of meer bevestigd.

Er komt een CSL.
                          Ok

Comment

• Gent

Gespot te Gent op zaterdagavond 15 maart...

Last edited by Smurf; 20/03/2008, 00:14.
                            Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
                            VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
                            VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
                            Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
                            Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
                            Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

• Ronduit geil... ik ben alleen geen fan van de koplampen.

Comment

• Achterlichten zijn ook niet OEM hè, uitgerokken facelift Coupé-lichten op een berline.

Zit er ook een M3-motor in?

Comment

• RRD écht gene zwans, gij hebt echt een van de foutste smaken die ik me kan inbeelden, jezus!

Comment

• Achterlichten zijn uiteraard niet origineel, maar ik vind ze wel mooi.

Het is een 320d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      RRD écht gene zwans, gij hebt echt een van de foutste smaken die ik me kan inbeelden, jezus!
                                      Wat is er fout aan die auto, op de koplampen na?

Comment

• Op basis van die foto's: spijtig dat er nooit een E46 M3 Berline is geweest want dit ziet er knap uit (met uitzondering van zowat de hele voorkant).
                                        Maar het is zo zwaar not done op een 320d...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
                                          Gespot te Gent op zaterdagavond 15 maart...

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                          Denk bij die E46 de 4 uitlaten weg en hij is 20 keer zo knap als bovenstaande

Comment

Working...
                                          X