Sega, koop liever één van de bakken die je net gepost hebt. Alleen die E30 Cabrio vind ik iets minder (een M3 hoort een vast dak te hebben).
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJe ziet dat vaak, bij tuners. Een te lichte motor voor de uitstraling van de auto.
Die 4 uitlaten zou ik ook onder een gechipte 330d durven steken. Maarja, ik ben dan ook een tuner.
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten'k vind het wel een vet kraam eerlijk gezegd
Behalve de koplampen en de motorisatie is 'm super.
Welke koplampen zijn dat by the way?
Niets OEM? of bixenons van een 3 coupe ofzo? ben daar niet zo in thuis
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie voorbumper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenIs toch een OEM BMW bumper ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smurf Bekijk Berichten
ligt dat nu aan mij of zijn die achterbanden belachelijk veel te klein?
Tis afschuwelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenOp basis van die foto's: spijtig dat er nooit een E46 M3 Berline is geweest want dit ziet er knap uit (met uitzondering van zowat de hele voorkant).
Maar het is zo zwaar not done op een 320d...
²²²²²²²²²
M3 sedan zou vet geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenligt dat nu aan mij of zijn die achterbanden belachelijk veel te klein?
Tis afschuwelijk.
ET-waarde klopt precies niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenligt dat nu aan mij of zijn die achterbanden belachelijk veel te klein?
Tis afschuwelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenKweetnie, die M6 cabrio staat hier dus een paar honderd meter van m'n werk, ik zie en hoor 'm regelmatig passeren, echt wel een zeer vette sound hoor, ik ga ervan uit het wel degelijk een M6 is ?? 'k Zal hem eens goed bekijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOp de laatste BMW-days in Francorchamps:
Comment
Comment