Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
    is staat in kortrijk een bordeaux e30 m3 cabrio met beige lederen interieur. er rijd een oude man mee. dat ding is VET !
    maar ktwijfel of ie echt is ie ziet er echt uit !
    Inderdaad, maar als 'k mij goed herinner heeft ie 4 gaats velgen, en een M3 had 5 gaats...

Comment

• ringkar

Comment

• Een hele vette ringkar, getver dat ding gaat hard!

Comment

• Volk zanten?

Wel lekkere bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Volk zanten?

Wel lekkere bak
            BBS racing jantes

Comment

• Qua uiterlijk is het niet zo mijn ding, maar het zal wel goed gaan zeker

Comment

• Comparo M3 sedan vs. C63 AMG

klik

Comment

• Wat me steeds opnieuw opvalt zijn de relatief kleine velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                    Moet heerlijk vertoeven zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Wat me steeds opnieuw opvalt zijn de relatief kleine velgen

Niets te klein. Het helpt het sublieme rijgedrag, dus het is perfect.

Jeugd van tegenwoordig brainwashed like hell.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Niets te klein. Het helpt het sublieme rijgedrag, dus het is perfect.

Jeugd van tegenwoordig brainwashed like hell.
                        amen to that

18 inch is plenty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Wat me steeds opnieuw opvalt zijn de relatief kleine velgen
                          Dat was bij de E46 M3 ook wel zo, maar het is zoals je zegt relatief. Op zich zijn het grote velgen, maar het komt zo niet over.

Comment

• Comment

• Z'n velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Z'n velgen.
                                Ik had het dan ook in het algemeen over de E39, die velgen zijn inderdaad 'kak'

Comment

• ik wil een E39 M5 in het donkergroen, lekker vuil

Comment

• klik

Comment

• Wat het resultaat van de test ook moge zijn, het dient gezegd: de M is veruit de knapste!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                        Ik had het dan ook in het algemeen over de E39, die velgen zijn inderdaad 'kak'

Toch niet lelijk die velgen.. Lekker kleur ook vind ik overigens...
                                        Die velgen zijn ook zo wat Gun metal, i like
                                        Tis net als de M3 18" velgen, die lijkt iedereen ook maar niks te vinden terwijl ik ze knapper vind dan de 19". Die 19" lijken een zoveelste evolutie van de afgezaagde 225M"s die je overal op ziet en die ik nooit mooi heb gevonden...

Comment

• Die M3 GT waar ik ben mee gaan testrijden staat blijkbaar terug te koop tegen 'n deftige meerprijs: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...es=EXPORT&dama

Tenzij er zoveel GT's verkocht zijn met als opties telefoon, dat grote stuur en een aftermarket hartge-uitlaat.

Comment

Working...
                                          X