Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik wil een E39 M5 in het donkergroen, lekker vuil
Mogelijk kan ik die wel inpikken voor een prikje. Kerel wil een R8 kopen
Comment
-
Ik vind het op die rode niet echt knapper dan het standaard aluminium-grijze kleurtje (zowel velgen, roosters en nieren). Mss dat het meer effect zou hebben als alles zwart was i.p.v. gunmetal. De combo gunmetal - rood is nu niet bepaald de knapste ooit. Zwart en rood passen beter bij elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichtenkennis van me heeft er zo ééntje.
Bouwjaar 99? Indien zo, afblijven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichtenkennis van me heeft er zo ééntje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenMja... Je komt het niet veel tegen! Ik zou het liever ook niet hebben...
maar die kar is echt goed! Dat weet ik wel... Je moet niet altijd denken dat ALLES slecht is als er een paar problemen zijn geweest met een bepaald MY.
zoek MY 99 op M5board.com
Groetjes,
xxx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDie M3 GT waar ik ben mee gaan testrijden staat blijkbaar terug te koop tegen 'n deftige meerprijs: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...es=EXPORT&dama
Tenzij er zoveel GT's verkocht zijn met als opties telefoon, dat grote stuur en een aftermarket hartge-uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk BerichtenUnfall frei?
Die kerel heeft 'm gewoon in België gekocht om 'm nadien voor 'n paar duizend euro meer in Duitsland te kunnen verkopen. Enige dat er gewijzigd is zijn de lichten achteraan. (terug stock)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenChromeline op een M5 *kots*
Bouwjaar 99? Indien zo, afblijven!
buur iets verderop had een constant vuile donkergroene met black optics... zooo understatement
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik kon niet stoppen om er naar te kijken...
jammer dat die beestjes al zoveel geld gaan
Het blijft een droom, zo'n E30 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichtenwaar staat deze ergens ?
Het blijft een droom, zo'n E30 M3
Stef zijne zekers ?
Comment
Comment