Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dé underdog pur sang!

Comment

• hoeveel stuks waren er net gemaakt?

'ongeveer' 900, maar precies?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
        Dé underdog pur sang!
        absoluut.

Alhoewel een E39 540i nog meer sleeper is. Een E34 M5 kan de kenner er makkelijk uitpikken, een E39 540i heeft zelfs hetzelfde uitlaatje als een 520i....

Voor mij zou het de ideale bak zijn. Wel pas over een jaartje ofzo....

Comment

• 891 stuks! Allemaal met 3,8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            891 stuks! Allemaal met 3,8
            het valt me alleen tegen dat het moeilijk is een goed uitgerust exemplaar te vinden (om waarschijnlijk nog maar te zwijgen van een zuiver exemplaar).

Leder, sportstuur, elektrische stoelverstelling.... velen die het zelfs zonder één van die 3 opties moet stellen.
            Als je zag dat die van John dan zelfs volleder had, en achterbankverwarming etc...

en ik wil een touring, 'k vind de sedan nog niet half zo knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              absoluut.

Alhoewel een E39 540i nog meer sleeper is. Een E34 M5 kan de kenner er makkelijk uitpikken, een E39 540i heeft zelfs hetzelfde uitlaatje als een 520i....

Voor mij zou het de ideale bak zijn. Wel pas over een jaartje ofzo....
              Wees dan origineel en koop uzelf een E34 M540i ! Zoeken in Canada.

Comment

het valt me alleen tegen dat het moeilijk is een goed uitgerust exemplaar te vinden (om waarschijnlijk nog maar te zwijgen van een zuiver exemplaar).

Leder, sportstuur, elektrische stoelverstelling.... velen die het zelfs zonder één van die 3 opties moet stellen.
                Als je zag dat die van John dan zelfs volleder had, en achterbankverwarming etc...

en ik wil een touring, 'k vind de sedan nog niet half zo knap
                Als je zoiets zoekt zal je echt wel je tijd moeten nemen... Goede exemplaren zijn zeeeeer schaars. Ik denk dat de meeste goede reeds bij echte collectors zitten...

John z'n M was echt prachtig! Ik ben al blij dat die in goede handen is gekomen!

Comment

een 'limited edition', 10 stuks, op vraag van de italiaanse invoerder....
                  check dat interieur

Comment

• Comment

• Comment

een 'limited edition', 10 stuks, op vraag van de italiaanse invoerder....

What is an E34 M5 Touring "Elekta" edition?
                        At the request of several Italian BMW dealers, a limited edition of 20 E34 M5 Touring "Elekta" editions was produced by BMW Individual exclusively for the Italian market in June and July of 1995. These were offered in a choice of two unique color schemes: Sterling Silver metallic (244) with a Marine Blue Nappa leather interior and matching carpeting or British Racing Green (312) with a Hazlenut Nappa leather interior and Mexico Green carpeting. Both schemes also included a black leather dashboard and door tops, but not the leather A-pillar trim, sun visors and Alcantara headliner normally fitted to E34 M5s with the Complete leather option. In addition to a special storage net in the passenger-side footwell, all of these Tourings were further equipped with the three-spoke steering wheel, Shadowline trim, roof rails, dual power sunroof, power front seats with driver-side memory, auto-dimming interior mirror, radio preparation, hi-fi speaker system, headlight washers and automatic climate control with automatic air recirculation. Some examples were also fitted with a special metal shift knob insert inscribed with "Elekta" and each unique car number in the edition of 20.

Comment

Als dat nen Evo-II is -> vette shit. En dan nog met Chrome-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
                            What is an E34 M5 Touring "Elekta" edition?
                            At the request of several Italian BMW dealers, a limited edition of 20 E34 M5 Touring "Elekta" editions was produced by BMW Individual exclusively for the Italian market in June and July of 1995. These were offered in a choice of two unique color schemes: Sterling Silver metallic (244) with a Marine Blue Nappa leather interior and matching carpeting or British Racing Green (312) with a Hazlenut Nappa leather interior and Mexico Green carpeting. Both schemes also included a black leather dashboard and door tops, but not the leather A-pillar trim, sun visors and Alcantara headliner normally fitted to E34 M5s with the Complete leather option. In addition to a special storage net in the passenger-side footwell, all of these Tourings were further equipped with the three-spoke steering wheel, Shadowline trim, roof rails, dual power sunroof, power front seats with driver-side memory, auto-dimming interior mirror, radio preparation, hi-fi speaker system, headlight washers and automatic climate control with automatic air recirculation. Some examples were also fitted with a special metal shift knob insert inscribed with "Elekta" and each unique car number in the edition of 20.

ah, 20 in totaal dus.... waarschijnlijk dan 10 groene en 10 zilvermetallic?

fack, ik wil da

Comment

• Fak, dit moet je zien... Naar het schijnt zonder trucage!

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Dat snapt ge ni he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten

en daar wilt die kerel 45.000 euro voor?

Comment

• zo spijtig van die sport evo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      ja maar E39 M5 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>...

...>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> R8

Eerlijk? Doe mij maar de R8. Gewoon omdat hij beter is.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                        Eerlijk? Doe mij maar de R8. Gewoon omdat hij beter is.
                                        Wat is beter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Wat is beter?
                                          De R8 schijnt perfect te rijden en is lager en kleiner dan de E39 M5. Mooi, vind ik.
                                          Mijn reactie was trouwens op een post van een dag of vijf geleden.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X