Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind ik ook, maar zijn stuur kan blijkbaar niet verder meer van hem. Volgens mij ten eerste omdat hij niet graag met gestrekte benen zit (het zou moeten zijn dan de zitting van die zetel erg afloopt), en ten tweede omdat die vent gewoon erg klein is.
4-500mm ofzo , maar al de foto's zijn precies 's avonds laat of 's morgens vroeg getrokken met dus veel minder tot geen verkeer... dus kan hij er wel hebben gestaan. Toch maar gevaarlijk vind ik
4-500mm ofzo , maar al de foto's zijn precies 's avonds laat of 's morgens vroeg getrokken met dus veel minder tot geen verkeer... dus kan hij er wel hebben gestaan. Toch maar gevaarlijk vind ik
n/o trouwens hoor naar de fotograaf toe. Ik zou het zelf ook wel doen als ik de mogelijkheid heb (en er noch mezelf noch iemand anders mee in gevaar breng....)
gewoon uit een andere auto hangen ofzo. Dat is toch niet zo overdreven?
die eerste en derde niet, de tweede is volgens mij toch wel staand genomen.
En ik zeg ook niet dat het overdreven is hé, 'k zeg enkel dat voor even op de ring te gaan staan je lef moet hebben. En ik het ook zou doen als ik mocht/er niet te veel volk is, dat levert zalige foto's op
Comment