Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenWat zegt het reglement waarover dan?
Maar het zou me ten zeerste verwonderen dat je zomaar even binnen de afbakening van het circuit mag gaan staan om foto's te nemen
Al levert het wel heel vette foto's op. 'k zou dat wel eens willen doen met een paar mensen, fotoshoot@spa....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtengeen idee eigenlijk.
Maar het zou me ten zeerste verwonderen dat je zomaar even binnen de afbakening van het circuit mag gaan staan om foto's te nemen
Al levert het wel heel vette foto's op. 'k zou dat wel eens willen doen met een paar mensen, fotoshoot@spa....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZit die kerel niet enorm dicht op zijn stuur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenkoop gewoon een lens met mooi bereik en je moet niet eens het gevaar opzoeken , volgens mij heeft die kerel dat ook gedaan hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenkan zijn, fameus lensje dan toch wel.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichteneen M5 coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten4-500mm ofzo , maar al de foto's zijn precies 's avonds laat of 's morgens vroeg getrokken met dus veel minder tot geen verkeer... dus kan hij er wel hebben gestaan. Toch maar gevaarlijk vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenkan zijn, fameus lensje dan toch wel.
die foto's zijn toch niet staand genomen?
gewoon uit een andere auto hangen ofzo. Dat is toch niet zo overdreven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtendie foto's zijn toch niet staand genomen?
gewoon uit een andere auto hangen ofzo. Dat is toch niet zo overdreven?
En ik zeg ook niet dat het overdreven is hé, 'k zeg enkel dat voor even op de ring te gaan staan je lef moet hebben. En ik het ook zou doen als ik mocht/er niet te veel volk is, dat levert zalige foto's op
Comment
Comment