Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
    redelijk ja. Ik zit ook liever iets te dicht dan iets te ver.

dik stuur trouwens

en zéér knappe foto's. Ik veronderstel dat die fotograaf wel z'n voeten heeft geveegd aan het nurburgring-reglement
    Wat zegt het reglement waarover dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
      Wat zegt het reglement waarover dan?
      geen idee eigenlijk.

Maar het zou me ten zeerste verwonderen dat je zomaar even binnen de afbakening van het circuit mag gaan staan om foto's te nemen

Al levert het wel heel vette foto's op. 'k zou dat wel eens willen doen met een paar mensen, fotoshoot@spa....

Comment

geen idee eigenlijk.

Maar het zou me ten zeerste verwonderen dat je zomaar even binnen de afbakening van het circuit mag gaan staan om foto's te nemen

Al levert het wel heel vette foto's op. 'k zou dat wel eens willen doen met een paar mensen, fotoshoot@spa....
        koop gewoon een lens met mooi bereik en je moet niet eens het gevaar opzoeken , volgens mij heeft die kerel dat ook gedaan hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Zit die kerel niet enorm dicht op zijn stuur?
          Vind ik ook, maar zijn stuur kan blijkbaar niet verder meer van hem. Volgens mij ten eerste omdat hij niet graag met gestrekte benen zit (het zou moeten zijn dan de zitting van die zetel erg afloopt), en ten tweede omdat die vent gewoon erg klein is.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
            koop gewoon een lens met mooi bereik en je moet niet eens het gevaar opzoeken , volgens mij heeft die kerel dat ook gedaan hoor
            kan zijn, fameus lensje dan toch wel.

Comment

• Ik zie het probleem niet.

Je mag eigelijk geen fotos nemen op de Ring, hij doet het hier wel, thats it. Zo moeilijk is dat

Fotos komen willekeurig uit een rondje naast circuit + rondje meegereden.
              Last edited by ; 11/04/2008, 19:41.

Comment

4-500mm ofzo , maar al de foto's zijn precies 's avonds laat of 's morgens vroeg getrokken met dus veel minder tot geen verkeer... dus kan hij er wel hebben gestaan. Toch maar gevaarlijk vind ik

Comment

• Lekker ofzo

Comment

• Comment

• Wat een geschift vette foto's van die z4 coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

een M5 coupé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Lekker ofzo

www.drivingfun.com

mijn helden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            een M5 coupé?
                            Ja, maar 1'tje van gemaakt dacht ik.

Comment

• wel vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                4-500mm ofzo , maar al de foto's zijn precies 's avonds laat of 's morgens vroeg getrokken met dus veel minder tot geen verkeer... dus kan hij er wel hebben gestaan. Toch maar gevaarlijk vind ik
                                n/o trouwens hoor naar de fotograaf toe. Ik zou het zelf ook wel doen als ik de mogelijkheid heb (en er noch mezelf noch iemand anders mee in gevaar breng....)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Lekker ofzo

www.drivingfun.com
                                  Moet een zalige ervaring zijn om daarin mee te mogen rijden!

Comment

• Is dat dan 21km lang driften of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

die foto's zijn toch niet staand genomen?

gewoon uit een andere auto hangen ofzo. Dat is toch niet zo overdreven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        die foto's zijn toch niet staand genomen?

gewoon uit een andere auto hangen ofzo. Dat is toch niet zo overdreven?
                                        die eerste en derde niet, de tweede is volgens mij toch wel staand genomen.

En ik zeg ook niet dat het overdreven is hé, 'k zeg enkel dat voor even op de ring te gaan staan je lef moet hebben. En ik het ook zou doen als ik mocht/er niet te veel volk is, dat levert zalige foto's op

Comment

• I like!

Comment

Working...
                                          X