Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      een M5 coupé?
      Bwoah, 'k weet 't niet, maar ik zou zeggen dat 't eerder ne cabrio is dan ne coupé.

Comment

• ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Bwoah, 'k weet 't niet, maar ik zou zeggen dat 't eerder ne cabrio is dan ne coupé.
          The force is strong in you, bald man.

Comment

• Deze morgen 5 min achter een nieuwe M3 gehangen

Ruitje afgedraaid maar als ie rustig rijdt hoor je 'm toch niet hoor, die V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              Deze morgen 5 min achter een nieuwe M3 gehangen

Ruitje afgedraaid maar als ie rustig rijdt hoor je 'm toch niet hoor, die V8
              klepjes zijn dan gesloten he

Comment

• Vanaf welk toerental openen die dan juist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  klepjes zijn dan gesloten he
                  ook triestig

ik zou constant die V8 willen horen

Comment

ook triestig

ik zou constant die V8 willen horen
                    anders geraakt hij niet door de soundtest he

is de enigste reden voor die klepjes denk ik

Comment

• kan je die klep zelf openzetten?

Comment

• pimphairdresser

Comment

kan je die klep zelf openzetten?
                          neen, maar je dealer kan dat gerust permanent open laten zetten

had dat ook gevraagd of er in de mini ook zo'n ding zat, gelukkig niet

Tuur Bo heeft dat laten doen met z'n Porsche S x51

Comment

• Ik vind dat eigenlijk OK, dat zo'n auto standaard niet brult als een Z-06. 't Is een M3, hè, dat is een hyperpotente sportwagen in (sportiever) maatpak. En die V8 hoor je écht wel continu, zelfs aan 1.600 tpm bij het minste streepje gas klinkt die motor prachtig. Het grote voordeel is dat je met zo'n standaard M3 helemaal niet zo hard opvalt (soundwise), en dat vind ik goed. Ik krijg de wubbes van met zo'n hyperluide opvallende dingen rond te moeten rijden in 't stad, b.v. De M3 is een sportwagen die een zeer hoge percentage aankopen kent voor dagelijks gebruik, dan mag het wel een beetje comfortabel in plaats van pijnlijk voor de trommelvliezen.

Wil je het TFATF-style, dan kan je 'n andere uitlaat steken, dan gaat 'ie wel luid (check youtube).

Comment

• nee, maar ik zou 'm ook niet te schel willen laten klinken maar ik vind bv als ik achter een 645i hang dat die V8 veel voller en romiger klinkt op lage toeren (tegen 50/u op een steenweg bv) dan die M3 deze morgen, ik hoorde 'm amper draaien

Comment

• Heerlijk is om aan 40km/u in 3e op het gas te gaan...

Comment

nee, maar ik zou 'm ook niet te schel willen laten klinken maar ik vind bv als ik achter een 645i hang dat die V8 veel voller en romiger klinkt op lage toeren (tegen 50/u op een steenweg bv) dan die M3 deze morgen, ik hoorde 'm amper draaien
                                  Een M3 heeft gewoon een ander soort V8 dan zo'n 650i. Een Ferrari F430 heeft ook een V8, maar dat ding draait ook geenszins gelijk een Corvette. Dat is nu eenmaal het gevolg van het type motor dat erin ligt, 't is een hoogtechnologische, hoogtoerige sportmotor, geen roffel-V8 die 't liefst aan 2.500 tpm draait en 't vooral van z'n koppel moet hebben.

En geloof me maar ... als je met zo'n M3 rijdt en je geeft 'n dot gas, dan heb je met 'n standaard uitlaat al voldoende sound om van te genieten.

Comment

• zo'n M3 ziet er wel heel sportief enzo uit met z'n quad tailpipes.. dat moet brullen vind ik

als ik gas geef wil ik dat de mensen kijken van 'fak wat een sound'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oké, voornemen.

Als ik 'es aan het "modden" sla, dan maak ik een E36 M3 3.2 compact SMG. Koetsje van een MY2000 323ti, een MY1997 M3 3.2 coupé erbij halen, en ombouwen. Diffje van de E30 M3, quad tailpipes van de Z3 M, en nog wat spul.

Zou cool zijn. En volledig "stock" looking uiteraard, met de correcte zetels en zo.

*droom*

Comment

• Ik vind mijn E39 M5 touring droom vetter .

Comment

Working...
                                          X