Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dat eigenlijk OK, dat zo'n auto standaard niet brult als een Z-06. 't Is een M3, hè, dat is een hyperpotente sportwagen in (sportiever) maatpak. En die V8 hoor je écht wel continu, zelfs aan 1.600 tpm bij het minste streepje gas klinkt die motor prachtig. Het grote voordeel is dat je met zo'n standaard M3 helemaal niet zo hard opvalt (soundwise), en dat vind ik goed. Ik krijg de wubbes van met zo'n hyperluide opvallende dingen rond te moeten rijden in 't stad, b.v. De M3 is een sportwagen die een zeer hoge percentage aankopen kent voor dagelijks gebruik, dan mag het wel een beetje comfortabel in plaats van pijnlijk voor de trommelvliezen.
Wil je het TFATF-style, dan kan je 'n andere uitlaat steken, dan gaat 'ie wel luid (check youtube).
nee, maar ik zou 'm ook niet te schel willen laten klinken maar ik vind bv als ik achter een 645i hang dat die V8 veel voller en romiger klinkt op lage toeren (tegen 50/u op een steenweg bv) dan die M3 deze morgen, ik hoorde 'm amper draaien
nee, maar ik zou 'm ook niet te schel willen laten klinken maar ik vind bv als ik achter een 645i hang dat die V8 veel voller en romiger klinkt op lage toeren (tegen 50/u op een steenweg bv) dan die M3 deze morgen, ik hoorde 'm amper draaien
Een M3 heeft gewoon een ander soort V8 dan zo'n 650i. Een Ferrari F430 heeft ook een V8, maar dat ding draait ook geenszins gelijk een Corvette. Dat is nu eenmaal het gevolg van het type motor dat erin ligt, 't is een hoogtechnologische, hoogtoerige sportmotor, geen roffel-V8 die 't liefst aan 2.500 tpm draait en 't vooral van z'n koppel moet hebben.
En geloof me maar ... als je met zo'n M3 rijdt en je geeft 'n dot gas, dan heb je met 'n standaard uitlaat al voldoende sound om van te genieten.
Als ik 'es aan het "modden" sla, dan maak ik een E36 M3 3.2 compact SMG. Koetsje van een MY2000 323ti, een MY1997 M3 3.2 coupé erbij halen, en ombouwen. Diffje van de E30 M3, quad tailpipes van de Z3 M, en nog wat spul.
Zou cool zijn. En volledig "stock" looking uiteraard, met de correcte zetels en zo.
Comment