Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichteneen M5 coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBwoah, 'k weet 't niet, maar ik zou zeggen dat 't eerder ne cabrio is dan ne coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenDeze morgen 5 min achter een nieuwe M3 gehangen
Ruitje afgedraaid maar als ie rustig rijdt hoor je 'm toch niet hoor, die V8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenklepjes zijn dan gesloten he
ik zou constant die V8 willen horen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenook triestig
ik zou constant die V8 willen horen
is de enigste reden voor die klepjes denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenkan je die klep zelf openzetten?
had dat ook gevraagd of er in de mini ook zo'n ding zat, gelukkig niet
Tuur Bo heeft dat laten doen met z'n Porsche S x51
Comment
-
Ik vind dat eigenlijk OK, dat zo'n auto standaard niet brult als een Z-06. 't Is een M3, hè, dat is een hyperpotente sportwagen in (sportiever) maatpak. En die V8 hoor je écht wel continu, zelfs aan 1.600 tpm bij het minste streepje gas klinkt die motor prachtig. Het grote voordeel is dat je met zo'n standaard M3 helemaal niet zo hard opvalt (soundwise), en dat vind ik goed. Ik krijg de wubbes van met zo'n hyperluide opvallende dingen rond te moeten rijden in 't stad, b.v. De M3 is een sportwagen die een zeer hoge percentage aankopen kent voor dagelijks gebruik, dan mag het wel een beetje comfortabel in plaats van pijnlijk voor de trommelvliezen.
Wil je het TFATF-style, dan kan je 'n andere uitlaat steken, dan gaat 'ie wel luid (check youtube).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtennee, maar ik zou 'm ook niet te schel willen laten klinken maar ik vind bv als ik achter een 645i hang dat die V8 veel voller en romiger klinkt op lage toeren (tegen 50/u op een steenweg bv) dan die M3 deze morgen, ik hoorde 'm amper draaien
En geloof me maar ... als je met zo'n M3 rijdt en je geeft 'n dot gas, dan heb je met 'n standaard uitlaat al voldoende sound om van te genieten.
Comment
-
-
Oké, voornemen.
Als ik 'es aan het "modden" sla, dan maak ik een E36 M3 3.2 compact SMG. Koetsje van een MY2000 323ti, een MY1997 M3 3.2 coupé erbij halen, en ombouwen. Diffje van de E30 M3, quad tailpipes van de Z3 M, en nog wat spul.
Zou cool zijn. En volledig "stock" looking uiteraard, met de correcte zetels en zo.
*droom*
Comment
Comment