Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichtengevonden op carmagazine.co.uk (er staan er nog enkele prachtige trouwens)
en nieuwe achtergrond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenNee hoor, altijd mooi gekeurd geweest. Zelfs met de 19" velgen. Wordt gekeurd voor verkoop trouwens.
Het ///M POWER kleppendeksel is eraf trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNog ewat olievlekken erover zodat ze niets zien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWaarom gaat 'ie eigenlijk weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenVerandering van spijs ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten
Euhm... and they are trying to joke whó exactly?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenHier in goed gezelschap op de Daggie-meet :
Heb je daar nog meer foto's van? Hoeveel vraag je daar nog van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten"De wagen verschilt dan ook op geen énkel vlak van een originele M5 touring."
Euhm... and they are trying to joke whó exactly?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk BerichtenNee hoor, altijd mooi gekeurd geweest. Zelfs met de 19" velgen. Wordt gekeurd voor verkoop trouwens.
Het ///M POWER kleppendeksel is eraf trouwens.
En wanneer is die omgebouwd, hoeveelste eigenaar, hoeveel km's na ombouw,....?
Ben jij nu eigenaar, of was die van een kameraad?
Zijn de ophanging, de volledige achteras, de remmen etc. ook vervangen door originele M-delen?
En verkoop je hem niet zonder die 19'ers, met de originele 18" M-velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenkan je eens een foto posten van dat blok zonder M-kleppendeksel? Je hebt toch nog altijd die vlinderkleppen? Zien ze dat écht niet op de keuring, of heb je best hier en daar wat connecties op de keuring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenkan je eens een foto posten van dat blok zonder M-kleppendeksel? Je hebt toch nog altijd die vlinderkleppen? Zien ze dat écht niet op de keuring, of heb je best hier en daar wat connecties op de keuring?
Zijn de ophanging, de volledige achteras, de remmen etc. ook vervangen door originele M-delen?
ophanging en remmen zijn allemaal M5 voorzover ik gezien heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichtengevonden op carmagazine.co.uk (er staan er nog enkele prachtige trouwens)
en nieuwe achtergrond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenBij het begin van de post van de link wist ik wel dat gTa hierover ging fulmineren.
Mjah, 't spijt me (en nog meer omdat de kar van de broer van 'n forummer is, dacht ik), maar ... ik vind dat bedriegerij van de koper een beetje. Ik denk zelfs dat, mocht die kar niét gekend zijn hier op 't forum en 'ie stond online te koop, en iemand spotte die, de link van die annonce hier zou geplaatst zijn met meer dan voldoende "yeah right" opmerkingen.
Then again : 't blijft een leuke kar om mee te rijden. Maar optisch en qua stijl is 't (imo) een ramp. Andere velgen zouden al een wereld van verschil kunnen betekenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAndere velgen zouden al een wereld van verschil kunnen betekenen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOei, zo'n moeilijk woord.
Mjah, 't spijt me (en nog meer omdat de kar van de broer van 'n forummer is, dacht ik), maar ... ik vind dat bedriegerij van de koper een beetje. Ik denk zelfs dat, mocht die kar niét gekend zijn hier op 't forum en 'ie stond online te koop, en iemand spotte die, de link van die annonce hier zou geplaatst zijn met meer dan voldoende "yeah right" opmerkingen.
Then again : 't blijft een leuke kar om mee te rijden. Maar optisch en qua stijl is 't (imo) een ramp. Andere velgen zouden al een wereld van verschil kunnen betekenen.
mja, bedriegerij...
Het staat weldegelijk letterlijk in de advertentie dat het een 525i is geweest, en die dan pas is omgebouwd.
Dus op dat vlak kan je al niet zeggen dat de koper 'bedriegt' wordt.
Of er natuurlijk een aantal details niet identiek zijn aan een M5 (maar daar weet ik bijna niks van), en dat dat in de advertentie wel staat, ja inderdaad. Bedriegerij vind ik een fel woord hiervoor (je gaat tenslotte kijken naar de wagen en je keurt hem zelf hé, als het je niet aanstaat verplicht niemand je het spul toch te kopen (zelfs niet als de verkoper "zien is kopen" schrijft...)), je kan het eerder als verkoopspraat beschouwen.
Comment
Comment