Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten

Het werd tijd !

Matteus zal weer content zijn... en ik ook

Hij is té knap om te vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
      Maar dit komt toch wel héél dicht in de buurt ze !!

(hij gaat er zelfs een beetje over!)
      Die nu nog gemaakt worden, bedoel ik. Want dit is inderdaad no match voor een E92.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Die nu nog gemaakt worden, bedoel ik. Want dit is inderdaad no match voor een E92.
        De CSL is zeker een match, ik ben ervan overtuigd dat 'ie het beter doet op circuit.

Comment

Ja, dan heb je helemaal gelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten

Het werd tijd !

Matteus zal weer content zijn... en ik ook
            Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Hij is té knap om te vergeten

Bedankt jongens, maar die E36 M3 mag er ook best wezen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Bedankt jongens, maar die E36 M3 mag er ook best wezen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                De CSL is zeker een match, ik ben ervan overtuigd dat 'ie het beter doet op circuit.
                The other way round... Ik vind de E46 véél knapper.

Comment

• Comment

The other way round... Ik vind de E46 véél knapper.
                    Idd, dat zei ik net ook.
                    @ Matthi: ³³³³³³

Comment

@ Matthi: ³³³³³³

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        Bedankt om ineens met de meest foute te beginnen
                        Waarom is de M5 fout?

Ga eens mee met de ringtaxi op een kletsnatte ring... Sinds die dag is mijn visie op de E60 M5 serieus de hoogte ingeschoten!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Waarom is de M5 fout?

Ga eens mee met de ringtaxi op een kletsnatte ring... Sinds die dag is mijn visie op de E60 M5 serieus de hoogte ingeschoten!!
                          Neem het hen niet kwalijk. Wat wil je nu van een e34-lover als gTa en een RS6 owner?
                          Laisse tomber

Comment

Neem het hen niet kwalijk. Wat wil je nu van een e34-lover als gTa en een RS6 owner?
                            Laisse tomber
                            Ik neem leftie zeker niets kwalijk hoor! 't Is gewoon een vraag...

Comment

• E34-lover, moi? Dat schiet dan behoorlijk tekort eigenlijk qua titel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                Waarom is de M5 fout?

Ik vind het geen mooie wagen met een slechte sound, een beetje een koude, inspiratieloze wagen.
                                Dat ie goed rijdt, daar twijfel ik niet aan.

Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                Laisse tomber

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Ik vind het geen mooie wagen met een slechte sound, een beetje een koude, inspiratieloze wagen.
                                  Dat ie goed rijdt, daar twijfel ik niet aan.
                                  100% akkoord, 't is meer een techno-showcase dan een droomwagen...

Zet mij een rondje ring als passagier in een Nissan GT-R en ik ben 200% zeker zwaar onder de indruk, maar de wagen zal me nog altijd koud laten, idem met de E60 M5, jammer genoeg...

Comment

• Ik vond het wel iets voor m'n ma, zo'n M5 touring. Maar zei vond het niks.

Comment

• wie is hier op zoek achter een E36 M3

Comment

• Wat drinkt een gemiddelde E46 of E90-E93 M3 bij normaal gebruik? Zeg 80% snelweg aan 120 km/u?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                          100% akkoord, 't is meer een techno-showcase dan een droomwagen...

Zet mij een rondje ring als passagier in een Nissan GT-R en ik ben 200% zeker zwaar onder de indruk, maar de wagen zal me nog altijd koud laten, idem met de E60 M5, jammer genoeg...
                                          Dat is jammer genoeg wel een beetje waar. Het gaat er allemaal een beetje te technologisch aan toe in de M5/M6. 't Zijn schitterende wagens, maar door dat hoog technologische wordt je minder bij het autorijden betrokken.

Tijdens de BMW-Days op Francorchamps vorig jaar ben ik meegeweest met een E30 M3 en een E61 M5. Hoewel de E61 (bestuurt door Dany Janssen) waarschijnlijk twee keer zo snel over het circuit stoof, was ik veel meer onder de indruk van het rondje met de E30. De puurheid, het lawaai, het werk dat de piloot moest leveren aan zijn stuur, het links remmen om de auto in de koord te houden... gewoonweg fantastisch!!

Desalniettemin blijf ik de M5 een fantastische wagen vinden. Wat deze zware gezinswagen op een circuit kan (met een professioneel piloot), kan volgens mij geen E63 AMG of RS6...!

Comment

Working...
                                          X