Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenMaar dit komt toch wel héél dicht in de buurt ze !!
(hij gaat er zelfs een beetje over!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie nu nog gemaakt worden, bedoel ik. Want dit is inderdaad no match voor een E92.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDie nu nog gemaakt worden, bedoel ik. Want dit is inderdaad no match voor een E92.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
Het werd tijd !
Matteus zal weer content zijn... en ik ookOorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Hij is té knap om te vergeten
Bedankt jongens, maar die E36 M3 mag er ook best wezen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBedankt jongens, maar die E36 M3 mag er ook best wezen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenDe CSL is zeker een match, ik ben ervan overtuigd dat 'ie het beter doet op circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenThe other way round... Ik vind de E46 véél knapper.
@ Matthi: ³³³³³³
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenBedankt om ineens met de meest foute te beginnen
Ga eens mee met de ringtaxi op een kletsnatte ring... Sinds die dag is mijn visie op de E60 M5 serieus de hoogte ingeschoten!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWaarom is de M5 fout?
Ga eens mee met de ringtaxi op een kletsnatte ring... Sinds die dag is mijn visie op de E60 M5 serieus de hoogte ingeschoten!!
Laisse tomber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNeem het hen niet kwalijk. Wat wil je nu van een e34-lover als gTa en een RS6 owner?
Laisse tomber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWaarom is de M5 fout?
Dat ie goed rijdt, daar twijfel ik niet aan.
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenNeem het hen niet kwalijk. Wat wil je nu van een e34-lover als gTa en een RS6 owner?
Laisse tomber
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind het geen mooie wagen met een slechte sound, een beetje een koude, inspiratieloze wagen.
Dat ie goed rijdt, daar twijfel ik niet aan.
Zet mij een rondje ring als passagier in een Nissan GT-R en ik ben 200% zeker zwaar onder de indruk, maar de wagen zal me nog altijd koud laten, idem met de E60 M5, jammer genoeg...
Comment
-
wie is hier op zoek achter een E36 M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten100% akkoord, 't is meer een techno-showcase dan een droomwagen...
Zet mij een rondje ring als passagier in een Nissan GT-R en ik ben 200% zeker zwaar onder de indruk, maar de wagen zal me nog altijd koud laten, idem met de E60 M5, jammer genoeg...
Tijdens de BMW-Days op Francorchamps vorig jaar ben ik meegeweest met een E30 M3 en een E61 M5. Hoewel de E61 (bestuurt door Dany Janssen) waarschijnlijk twee keer zo snel over het circuit stoof, was ik veel meer onder de indruk van het rondje met de E30. De puurheid, het lawaai, het werk dat de piloot moest leveren aan zijn stuur, het links remmen om de auto in de koord te houden... gewoonweg fantastisch!!
Desalniettemin blijf ik de M5 een fantastische wagen vinden. Wat deze zware gezinswagen op een circuit kan (met een professioneel piloot), kan volgens mij geen E63 AMG of RS6...!
Comment
Comment