Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kan je een E39 M5 frontaal onderscheiden van een E39 M-pack?
Ik had gisteren een E39 achter me op de snelweg en had meteen het gevoel dat het een M5 was. Zodra ik kon ging ik naar rechts, en het was er eentje
Meteen daarna werd 'ie opgehouden en kon ik achter hem hangen. De weg kwam vrij en 400 BMW-paarden trokken weg van 68 Skoda-paarden, ik gaste wel degelijk voluit
Ik had gisteren een E39 achter me op de snelweg en had meteen het gevoel dat het een M5 was. Zodra ik kon ging ik naar rechts, en het was er eentje
Meteen daarna werd 'ie opgehouden en kon ik achter hem hangen. De weg kwam vrij en 400 BMW-paarden trokken weg van 68 Skoda-paarden, ik gaste wel degelijk voluit
Heerlijke momenten, + die sound, wat een wagen!
Ja, ik denk aan de ovale M-buitenspiegels en de ovale binnenspiegel. Cromé niertjes hebben ze ook maar dat had ook een 540i bv.
Ja, ik denk aan de ovale M-buitenspiegels en de ovale binnenspiegel. Cromé niertjes hebben ze ook maar dat had ook een 540i bv.
Juist, die prachtige spiegels!! Misschien heb ik hem onbewust herkend op die manier... maar zó hard zit ik toch ook niet in mijn achteruitkijkspiegel te turen
Bij het M-pack zit in de luchtsleuf nog een verticale koetswerklijn die je bij de M niet hebt dacht ik
vs.
True, maar er rijden ook gewone E39's rond met de voorbumper van een M5 (ik heb er toch al gezien). Die voorbumper alleen volstaat dus niet om te zeggen dat het een echte M5 is.
Comment