Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Dik ding!
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMaar die velgen gaan terug naar binnen na de spaken hé. De straal wordt daar weer groter waardoor de velg rapper gevuld lijkt door de remmen.
Verduidelijking
Bandenkant - spaken - binnenkant
_II_
en dus kan die remschijf en zadel ng een deel achter de spaakrand wegkruipen
Nu, 'k heb de foto nog 'es goed bekeken, en 't ziet er niet meteen geshopt uit denk ik.
Vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJaja, dat weet ik wel, 't zijn LM's, maar toch ... daar is VET weinig ruimte. Ooit een doorsnee remzadel in je handen gehad? Daar steekt wel ietsje meer dan enkele centmeters voorbij de straal van de remschijf.
Dit is dan ook geen 'doorsnee remzadel'.
Die dingen kunnen ontieglijk dunnetjes gemaakt worden bij de 'overgang' tussen de twee remzadelparten. Alles hangt af van't materiaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDit is dan ook geen 'doorsnee remzadel'.
Die dingen kunnen ontieglijk dunnetjes gemaakt worden bij de 'overgang' tussen de twee remzadelparten. Alles hangt af van't materiaal.
Anderzijds is dat toch wel niet bevorderlijk voor 't afleiden van de warmte, right?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenplaatselijke CLS'SSS??? zoals meerdere plaatselijke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenplaatselijke CLS'SSS??? zoals meerdere plaatselijke
En dan zijn er nog minstens 2 anderen die er ook eentje hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDeze kerel heeft er al 2.
En dan zijn er nog minstens 2 anderen die er ook eentje hebben.
Ik denk dat je een CSL misschien wel als een investering kan zien. Die zullen denk ik weinig zakke nin prijs of zelfs stijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwaarschijnlijk een paar familieleden die niet voor elkaar willen onderdoen
Ik denk dat je een CSL misschien wel als een investering kan zien. Die zullen denk ik weinig zakke nin prijs of zelfs stijgen?
Dit is de enige CSL die dagdagelijks gebruikt wordt. De andere van deze kerel komt nooit buiten, staat mooi in een verwarmde garage in waarde te stijgen.
En die andere 2 komen sporadisch buiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenImmens knappe kleur!
Mogen ze zo bij mij komen afleveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenImmens knappe kleur!
Comment
Comment