Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En ik vind de 3.0 velgen veel mooier!

onlangs nog eentje tegengekomen

(maar dan liever geen cabrio voor mij)
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hoe kan ik een M3 e36 herkennen? Onlangs zag ik een e36 coupé rijden met het M-logo op. Het enigste waarop ik direct zou zeggen dat het zeker geen M3 was , was wel door die kutuitlaat. Zo een uitlaat die veel johnny's steken. met die dikke buizen . Maar is er een manier om toch onderscheid te maken indien het niet direct opvalt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten
        En ik vind de 3.0 velgen veel mooier!

onlangs nog eentje tegengekomen

(maar dan liever geen cabrio voor mij)

ik zie liever deze velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          E92 M3 in action...

VET!

Kijk eens hoe zalig zo zonder nummerplaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
            Niet slecht eigenlijk...

Soep die foto eens met zwart hart en zilveren rand.

OF!

Zwart zoals nu... maar dan met een rood biezeke om de velgrand (dun)

Dat rood randje zou ik persoonlijk ook opteren, maar daarvoor reiken mij Photoshop skills niet ver genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten
              Ik vind dat logo echt verkeerd hangen . Rechts moet hé...

Absoluut. Ik vond het al raar eigenlijk. Ziet er fake uit, maar deze is toch wel echt hoor. Als je de motor hoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Absoluut. Ik vond het al raar eigenlijk. Ziet er fake uit, maar deze is toch wel echt hoor. Als je de motor hoort.
                Kan jij het verschil tussen een 3.0i of een M uit mekaar halen, zonder dat je ze naast mekaar hoort?

Comment

• Komt qua geluid inderdaad zeer goed overeen :

Z4 3.0:
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Z4 M :
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    ik zie liever deze velgen

Ik had al gelezen dat je die M3 hebt. Proficiat trouwens, maar persoonlijk verkies ik nog steeds de andere velgen. Jammer genoeg heb ik geen M3

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Ik weet het, dat hangt er origineel zo op.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Kan jij het verschil tussen een 3.0i of een M uit mekaar halen, zonder dat je ze naast mekaar hoort?
                    ik zou nooit het verschil kunnen horen tussen de 3.0 en 3.2, er is gewoon niemand die pedal to the metal doet als ik ze zie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Ja hoor. Vooral in de lage toeren.

Comment

• BMWMB, zorg jij ook maar voor een stickernummerplaat vooraan je toekomstige E93 M3 hé !

Voor foto's: check newadrieke's M3.

Comment

• Old skool!

Comment

Old skool!

Die blauwe nog niet gespot in Kortrijk? Nummerplat TAL dacht ik. Die zie ik erg veel.

Blijven de mooiste M5's.

Comment

Ja hoor. Vooral in de lage toeren.
                              Sterk, al heb ik moeite om het te geloven.

Comment

Old skool!

Da's iemand van hier op de streek. We hebben die vroeger nog proberen bij te houden met de 530d, maar tevergeefs. wat blijft dat een beest
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Die blauwe nog niet gespot in Kortrijk? Nummerplat TAL dacht ik. Die zie ik erg veel.

Blijven de mooiste M5's.
                                  Voor zover ik weet is die E39 "M5" TAL-... een omgebouwde 528i hoor .
                                  Tenzij hij veranderd is van wagen.

Comment

• even het geheugen opfrissen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Ongetwijfeld.

Een M BMW klinkt altijd extreem rauw en metaalachtig, én je hebt dat fameuze "M induction noise" zoals de Amerikanen zo graag naar verwijzen.. butterfly valve in de intake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                        Voor zover ik weet is die E39 "M5" TAL-... een omgebouwde 528i hoor .
                                        Tenzij hij veranderd is van wagen.
                                        Ik denk dat hij veranderd is hoor. Alles klopt: 4 uitlaten, badges, ovalen spiegel, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Ongetwijfeld.

Een M BMW klinkt altijd extreem rauw en metaalachtig, én je hebt dat fameuze "M induction noise" zoals de Amerikanen zo graag naar verwijzen.. butterfly valve in de intake
                                          Inderdaad! Zo moeilijk is dat niet...

Comment

Working...
                                          X