Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
    Bwaaa, niet naar Top Gear gekeken 2 weken terug?
    Neen, leg eens uit

Comment

Dit is dus alleen maar voor de looks?
      Waarom kan je dan kiezen tussen carboninleg of houtinleg in de RS4 bv als ze ook gewoon "fake" carbon kunnen plaatsen?
      Stel jij altijd van die domme vragen over audi in het M-lovers topic?

Uiteraard is dat alleen voor de looks. De carbon op bv de zonda F clubsport is functioneel, die hier niet.

Edith zegt trouwens dat de reden waarom zo'n spoiler-lip fake carbon is waarschijnlijk is door de prijs van carbon én door 't feit dat carbon niet deukt, maar scheurt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Neen, leg eens uit
        Dan hebben ze praktisch alles van hun wagen afgebroken of ook maar iets van gewicht te besparen om zo de zoutwatermeren in Afrika te kunnen oversteken

En carbon frontlip zal ook wel iets meer dan 10g verschil geven

Back to study!

Comment

Dit is dus alleen maar voor de looks?
          Waarom kan je dan kiezen tussen carboninleg of houtinleg in de RS4 bv als ze ook gewoon "fake" carbon kunnen plaatsen?
          Omdat carbon vet is.

en ik tot nu toe nog geen enkele keer fake-carbon heb gezien dat er écht deftig uitziet.

??

Comment

Dan hebben ze praktisch alles van hun wagen afgebroken of ook maar iets van gewicht te besparen om zo de zoutwatermeren in Afrika te kunnen oversteken

En carbon frontlip zal ook wel iets meer dan 10g verschil geven

Back to study!
            Ja, omdat ze anders de grond inzakten door het gewicht.
            op een wagen van 1500kg ga je het niet merken dat er 1490kg nog maar is hoor.

Of merk jij tijdens het rijden het verschil tussen een 3/4 volle en 3/4 lege benzinetank?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              Omdat carbon vet is.

en ik tot nu toe nog geen enkele keer fake-carbon heb gezien dat er écht deftig uitziet.

??
              Is dat in de RS4 écht écht carbon?

Geen plastic baget met een laagje carbon op, zoals het met het hout is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Is dat in de RS4 écht écht carbon?

Geen plastic baget met een laagje carbon op, zoals het met het hout is?
                Carbon is sowieso 'n folie, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  Carbon is sowieso 'n folie, hé.
                  Neen.

écht écht carbon is geweven vezel. met evt een laagje "folie" over om het mooi te maken

En gewoon echt carbon voor looks is 1 laag mooi geweven en met een hoogglanzende laag erover.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik denk zelfs dat BMWMB 't had op z'n laatste E46 320d limousine

Nope, ik had saffierzwart

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    (had ook Brombeer Exclusiv-lederen interieur als 'k me niet vergis).

Dat is wel juist...
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                      gespot

Jammer

De bestuurder mag blij zijn dat hij niet in een M-coupé zat ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                        Jammer

De bestuurder mag blij zijn dat hij niet in een M-coupé zat ofzo...
                        OMG!! Wanneer was dat?

Comment

• Is dat Beliën van de garage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Is dat Beliën van de garage?
                            Geen idee, wss familie want het is daar in de buurt gebeurd.

Comment

• Hmm, er rijdt er hier nog zo ene rond

deze heb ik eens gespot hier in Bocholt (vlakbij Bree)

Mss meer kans dat het deze is?
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                Hmm, er rijdt er hier nog zo ene rond

deze heb ik eens gespot hier in Bocholt (vlakbij Bree)

Mss meer kans dat het deze is?
                                eens opletten als ik hem nog eens zie staan. Die wat ik gespot had was van Maaseik.

Comment

• Heb je andere autoplannen Jeroen? Of als we er geen zaken mee hebben moet je het maar zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Heb je andere autoplannen Jeroen? Of als we er geen zaken mee hebben moet je het maar zeggen.
                                    Wat bedoel je hier precies mee... of ik van plan ben een andere auto te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                      Is dat Beliën van de garage?

BMW Belien is van Patrick Belien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Wat bedoel je hier precies mee... of ik van plan ben een andere auto te kopen?
                                        Een andere Jeroen
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                          Een andere Jeroen
                                          Aaaaah... tjah maak het anders moeilijk..

Comment

Working...
                                          X