Is dat wel een M5? ik meen dat naast de velgen en de spiegels de uitlaten ook niet kloppen. (gezien op supercarsdubai)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIs dat wel een M5? ik meen dat naast de velgen en de spiegels de uitlaten ook niet kloppen. (gezien op supercarsdubai)
Comment
-
Geen M5, de kofferklep klopt ook niet, die inkepingen voor de plaat moger er niet zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, dat is een oranje M5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten520d mss .. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEn wedden dat de man genoeg geld heeft om 20 echte te kopen? Vreselijk die arabieren.
Geef me 1 reden waarom ie dan geen echte zou kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten520d mss .. ?
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenOmdat hij gewoon veel te veel geld betaalt voor iets waar hij geen verstand van heeft. Wedden dat hij een M5-prijsje heeft betaald daarvoor?
Die mannen kunnen helft van de tijd beter rijden dan 95% van 't volk dat hier rond rijdt. (ze zijn ook wel geschift, maar dat neem je erbij)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWaarom zou ie er niets van af kennen?
Die mannen kunnen helft van de tijd beter rijden dan 95% van 't volk dat hier rond rijdt. (ze zijn ook wel geschift, maar dat neem je erbij)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenBeter rijden? Die gasten willen enkel hun geld uitgeven.
Trouwens als je 'n huis hebt, goed je brood verdient en nog geld over hebt voor zoiets: why not?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenKom nog eens terug met die beweringen als je 't kan staven.
Trouwens als je 'n huis hebt, goed je brood verdient en nog geld over hebt voor zoiets: why not?
Als het op geld aankomt is het alles of niets in die landen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenKzal eens proberen de eigenaar te achterhalen en dan naar Abu Dhabi vliegen om eens een foto te nemen van zijn andere auto's.
Als het op geld aankomt is het alles of niets in die landen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenGeen M5, de kofferklep klopt ook niet, die inkepingen voor de plaat moger er niet zijn.
Euh, nee. Dat is een fake Lumma, een (al dan niet) M5 met aangepaste velgen, spoiler, uitlaten en dubbele tint.
Ter illustratie een Lumma
En de andere er ook ff bij gehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten@Jeroen: waarom is de veronderstelling dat dit een lelijke 525i ofzo is, zo raar om te begrijpen?
Ik zei gewoon dat die gast waarschijnlijk wel een echte M5 kan kopen maar er gewoon niet veel van afweet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDat is totaal geen fake Lumma, al eens goed een Lumma bekeken?
Ter illustratie een Lumma
En de andere er ook ff bij gehaald
- de kleur
- de donkere achterlichten
- de weliswaar verkeerde modified uitlaten
- de zwarte velgen met chrome omranding
Wat versta jij dan onder "fake lumma"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenWaarom zou ie er niets van af kennen?
De modale chauffeur ginder is over het algemeen geen talent achter het stuur en dat heeft met niet meer of minder te maken dan het weer. Als er een plasje water op de baan ligt door een sproeier in de middenberm smijten ze alles toe en beginnen te panikeren, als het één van de 3 regenachtige dagen per jaar betreft blijven ze ofwel binnen ofwel ist aan 30km/h te doen
T'is nie omdat er daar een paar wacko's tussen lopen die aan 16km/h hun handrem toetrekken dat ze daar 'kunnen rijden' é...
Comment
Comment