Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Kzal eens proberen de eigenaar te achterhalen en dan naar Abu Dhabi vliegen om eens een foto te nemen van zijn andere auto's.

Als het op geld aankomt is het alles of niets in die landen
    Da's dan ook weer geen waarheid

Comment

Dat maakt het toch vrij duidelijk dat die kerel een Lumma probeert na te maken.

- de kleur
      - de donkere achterlichten
      - de weliswaar verkeerde modified uitlaten
      - de zwarte velgen met chrome omranding

Wat versta jij dan onder "fake lumma"?
      Dus een Lumma is per definitie oranje met donkere achterlichten en zwarte velgen?
      Dit is ook een Lumma

Comment

Ik zeg toch ook dat het een 525i ofzo is

Ik zei gewoon dat die gast waarschijnlijk wel een echte M5 kan kopen maar er gewoon niet veel van afweet...
        Daar geldt toch vooral de wet: Hoe duurder hoe beter.

Daarnaast, als hij er toch niets van af weet waarom gaat ie dan toch nog een M5 achterna?
        Jouw redenering houdt echt geen steek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
          Daar geldt toch vooral de wet: Hoe duurder hoe beter.

Daarnaast, als hij er toch niets van af weet waarom gaat ie dan toch nog een M5 achterna?
          Jouw redenering houdt echt geen steek.
          Misschien heeft hij die kar gewoon zo gekocht en er veel te veel voor betaald omdat hij denkt dat hij met een echte M5 rijdt..

Comment

Misschien heeft hij die kar gewoon zo gekocht en er veel te veel voor betaald omdat hij denkt dat hij met een echte M5 rijdt..
            Ik denk dat je dat wel voelt.

Daarnaast zal een van zijn vrienden hem er nooit op gewezen hebben dat hij met een fake rijdt zeker?

Comment

• Pics!

Comment

• modded S54

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Dus een Lumma is per definitie oranje met donkere achterlichten en zwarte velgen?
                          Dit is ook een Lumma

Nog meer Lumma

Comment

- de kleur
                            - de donkere achterlichten
                            - de weliswaar verkeerde modified uitlaten
                            - de zwarte velgen met chrome omranding

Wat versta jij dan onder "fake lumma"?
                            Bwa proberen namaken zou ik niet zeggen.

De kleur ok, de achterlichten hebben er veel van weg.

De uitlaat daarentegen vind ik eigelijk wel nog knap, knapper dan de standaard M5 uitlaat, en de velgen zijn ook beter dan de Lumma exemplaren.

Onder een fake lumma versta ik een 5-reeks die door een doe-het-zelver, bij wijze van spreken, in elkaar is gezet met onderdelen die er op lijken maar geen geheel vormen.

Comment

• Als die km-stand klopt is dat een koopje.

Comment

Geenszins. Iemand die dus een Porsche Exclusive oranje 911 koopt, er een soortement spoiler op laat zetten achteraan, dat is dus iemand die "probeert" er een 911 GT3 RS van te maken?

Een Lumma is trouwens een regelrechte verschrikking, het zou verboden moeten worden. Die andere is gewoon een oranje M5 met nog wat mods. En die vind ik nog oké (al zou 'k er niet in gezien willen worden).

Comment

• Wow! Lage prijs?

Comment

• Het voorbije weekend was ik op vakantie in München, naast een bezoek aan BMW-Welt en het museum, kwam ik niet ver van mijn hotel dit tegen.

Blijkbaar een M-afdeling

Wat daar allemaal bij elkaar stond

Na een tijdje kwam er iemand van de conciërge naar buiten om te kijken wat ik deed.

's Morgens bij het ontbijt, passeerden een M3, een M5, een M5 touring, een M 6 ,.... Ik kon met moeite op mijn gemak eten
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                    X