Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een c amg kunt ge met gewone en harde ophanging krijgen. De een is comfortabel en best sportief, de ander is denk is ongeveer zo goed als die van de m3 qua prestaties maar ontzettend hard. Dat is wel het mooie aan de m3, hij heeft qua ophanging het beste van beide mercedes ophangingen.
Misschien de Performance pack ophanging die nog harder is die je bedoelt? Iig, in verschillende tests heb ik gelezen dat de ophanging weinig comfortabel is, veel minder dan die van de M3, en harder, maar wel minder efficiënt, dus niét in staat tot dezelfde prestaties van de M3. Zelfs met z'n keiharde dempers (en zodus minder comfort) heeft hij nog meer bodyroll dan de M3.
En heel harde dempers zijn ook niet alles, op een slecht wegdek zijn die allesbehalve efficiënt.
Dat is ook wat ze zeggen, op een biljardvlak wegdek rijdt hij goed (maar met meer bodyroll dan de M3, minder beheersbaar), op een slecht wegdek kan ie z'n concurrenten helemaal niet volgen. En worden je tanden uit je gebit gerammeld.
Ik vind het jammer, da's een zaaaaaaaalige motor, zeker in een compacte wagen gelijk de C. Maar tussen de C en de M3, kies ik onmiddelijk voor die tweede.... wel in berline.
Knappe prestatie inderdaad, maar vind je 't zelf niet jammer dat 'ie 400kg meer moet wegen? Da's ni niks he, da's een halve Lotus die je meesleurt...
Eerlijk gezegd... mij stoort het geenszins. Ik heb zelfs vandaag nog ervaren dat zo'n hoger gewicht ook z'n voordelen heeft, nl meer grip bij het vertrek bij nat weer. Als ik bij onze 335i de gas wat fel induwde bij nat weer begon deze zeer snel door te slippen. Elke keer ging de tractiecontrole in werking en was het vermogen ook nog eens weg. Ik heb daarstraks na een regenbui eens volgas vertrokken en de banden hielden perfect hun grip. Dat is het voordeel van meer gewicht... De goede werking van de versnelingsbak zal hierbij ook wel z'n steentje bijdragen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Eerlijk gezegd... mij stoort het geenszins. Ik heb zelfs vandaag nog ervaren dat zo'n hoger gewicht ook z'n voordelen heeft, nl meer grip bij het vertrek bij nat weer. Als ik bij onze 335i de gas wat fel induwde bij nat weer begon deze zeer snel door te slippen. Elke keer ging de tractiecontrole in werking en was het vermogen ook nog eens weg. Ik heb daarstraks na een regenbui eens volgas vertrokken en de banden hielden perfect hun grip. Dat is het voordeel van meer gewicht... De goede werking van de versnelingsbak zal hierbij ook wel z'n steentje bijdragen...
En het koppelverloop bij de ///M zal een minder steile curve zijn.
Woooo die velgen staan er goed onder!! Ik herken het logo maar kan niet op de naam komen (DHP ofzoiets?). Lijken op de Manthey velgen, toevallig mn favo Porsche-wheelz.
Comment