Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou eigenlijk de M3 E93 handbak tegen een audi RS4 cabrio zien willen optrekken
    Dat lijkt me een eerlijkere strijd...

Comment

• ik ook, uit stilstand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Een c amg kunt ge met gewone en harde ophanging krijgen. De een is comfortabel en best sportief, de ander is denk is ongeveer zo goed als die van de m3 qua prestaties maar ontzettend hard. Dat is wel het mooie aan de m3, hij heeft qua ophanging het beste van beide mercedes ophangingen.
        Misschien de Performance pack ophanging die nog harder is die je bedoelt? Iig, in verschillende tests heb ik gelezen dat de ophanging weinig comfortabel is, veel minder dan die van de M3, en harder, maar wel minder efficiënt, dus niét in staat tot dezelfde prestaties van de M3. Zelfs met z'n keiharde dempers (en zodus minder comfort) heeft hij nog meer bodyroll dan de M3.

En heel harde dempers zijn ook niet alles, op een slecht wegdek zijn die allesbehalve efficiënt.
        Dat is ook wat ze zeggen, op een biljardvlak wegdek rijdt hij goed (maar met meer bodyroll dan de M3, minder beheersbaar), op een slecht wegdek kan ie z'n concurrenten helemaal niet volgen. En worden je tanden uit je gebit gerammeld.

Ik vind het jammer, da's een zaaaaaaaalige motor, zeker in een compacte wagen gelijk de C. Maar tussen de C en de M3, kies ik onmiddelijk voor die tweede.... wel in berline.

Comment

• de Merc voor mij

met het 030 package en geen limiter

danku

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Knappe prestatie inderdaad, maar vind je 't zelf niet jammer dat 'ie 400kg meer moet wegen? Da's ni niks he, da's een halve Lotus die je meesleurt...
            Eerlijk gezegd... mij stoort het geenszins. Ik heb zelfs vandaag nog ervaren dat zo'n hoger gewicht ook z'n voordelen heeft, nl meer grip bij het vertrek bij nat weer. Als ik bij onze 335i de gas wat fel induwde bij nat weer begon deze zeer snel door te slippen. Elke keer ging de tractiecontrole in werking en was het vermogen ook nog eens weg. Ik heb daarstraks na een regenbui eens volgas vertrokken en de banden hielden perfect hun grip. Dat is het voordeel van meer gewicht... De goede werking van de versnelingsbak zal hierbij ook wel z'n steentje bijdragen...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heeft de M3 geen bredere banden?

Comment

• De 335i had 255 op 19", onze M3 heeft 265 op 19". Dat kan geen verschil opleveren volgens mij...
                OO 00 OO

Comment

• geen RFT ook

Comment

• Zou dat zoveel verschil uitmaken?
                    OO 00 OO

Comment

• M3 heeft ook een 100% elektronisch/mechanisch weetikveel sper?

Maar ja in theorie is meer druk op de achterbanden meer grip, daarom zet je uw dempers op de zachtste stand voor een dragrace.

Comment

• Comment

• E39 blijft het summum, dat zullen ze geen tweede keer maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Eerlijk gezegd... mij stoort het geenszins. Ik heb zelfs vandaag nog ervaren dat zo'n hoger gewicht ook z'n voordelen heeft, nl meer grip bij het vertrek bij nat weer. Als ik bij onze 335i de gas wat fel induwde bij nat weer begon deze zeer snel door te slippen. Elke keer ging de tractiecontrole in werking en was het vermogen ook nog eens weg. Ik heb daarstraks na een regenbui eens volgas vertrokken en de banden hielden perfect hun grip. Dat is het voordeel van meer gewicht... De goede werking van de versnelingsbak zal hierbij ook wel z'n steentje bijdragen...

En het koppelverloop bij de ///M zal een minder steile curve zijn.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Woooo die velgen staan er goed onder!! Ik herken het logo maar kan niet op de naam komen (DHP ofzoiets?). Lijken op de Manthey velgen, toevallig mn favo Porsche-wheelz.

Comment

• HRE-wheels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  E39 blijft het summum, dat zullen ze geen tweede keer maken...
                                  So true!

Comment

• Voorbumper van die grijze E39 vind ik eigenlijk maar niks
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Seffes wat foto's gaan maken van haar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        E39 blijft het summum, dat zullen ze geen tweede keer maken...
                                        Ontworpen door marcello ghindini, de Italiaan die ook de diablo en eb110 gedeeltelijk getekend heeft. Ben wel fan van hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Ontworpen door marcello ghindini, de Italiaan die ook de diablo en eb110 gedeeltelijk getekend heeft. Ben wel fan van hem
                                          Gandini?

Miura, Pantera, Countach,...

Comment

Working...
                                          X