Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    die K is zeker het aantal mm ze uitrekt per #Nm eraan hangt? Fysica is al 4 jaar geleden en denk niet dat ik dat ooit gezien heb, ma leer wel graag bij

Ja, de veerconstante wordt altijd uitgedrukt in N/m hé. (niet per #Nm, want Nm is een draaimoment).

Dus als je een veer met k=3000N/m hebt, die in rustoestand is, zou je een kracht van 3000N nodig hebben om ze 1 meter in te drukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
      Ja, de veerconstante wordt altijd uitgedrukt in N/m hé. (niet per #Nm, want Nm is een draaimoment).

Dus als je een veer met k=3000N/m hebt, die in rustoestand is, zou je een kracht van 3000N nodig hebben om ze 1 meter in te drukken.
      maar zo'n veer is meestal maar 30cm ofzo. Dan gaat dat toch helemaal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        maar zo'n veer is meestal maar 30cm ofzo. Dan gaat dat toch helemaal niet.

Jawél hé fiddy. Dan is die 70cm lang in de andere richting gewoon hé.

Comment

• Het is mss compleet naast de kwestie en gewoon dwaas wat ik ga zeggen, maar ik weet dat je lineaire veren hebt en progressieve veren. Bv Eibach PRO kit (progressief) vs. Mach V veren (lineair)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Het is mss compleet naast de kwestie en gewoon dwaas wat ik ga zeggen, maar ik weet dat je lineaire veren hebt en progressieve veren. Bv Eibach PRO kit (progressief) vs. Mach V veren (lineair)

compleeeeeeeeeeeeeet naast de kwestie

willy toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
              Filmpje van de M5, GSM geplakt op achterbumper en eens een ritje gedaan met de papa haha!
              Je ziet wel een grijs scherm, maar dat is omdat die camera gericht was naar de bumper omdat de bumper anders duwde tegen het stop knopje om op te nemen haha. Love the sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                compleeeeeeeeeeeeeet naast de kwestie

willy toch
                ik zei het toch

Comment

• /me wants

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Het is mss compleet naast de kwestie en gewoon dwaas wat ik ga zeggen, maar ik weet dat je lineaire veren hebt en progressieve veren. Bv Eibach PRO kit (progressief) vs. Mach V veren (lineair)

Das juist ja!

En hebt de Corvette, waarvan men nog altijd niet ingezien heeft dat een bladveer voor op paardenkoetsen is.

Comment

• oud =/= slecht

7:26

in your face PlaystationGTR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        /me wants

Eentje kopen hé...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

/me wants
                          me too! Is deze kar soms niet in de buurt van Tienen te zien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten

me too!
                            Ook eentje kopen hé...

Met een paar leden tesamen kan je misschien groepskorting krijgen...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dromen he BMWMB, en ooit mss eens waarmaken

Comment

/me wants

Perfectie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  Ik ben er zot van!
                                  Tis echt ziek. Nu heb je een van de zonet het mooiste geluid van het forum. Als er nu een CSL komt, ben je wel weer koning af, maar ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                    Tis echt ziek. Nu heb je een van de zonet het mooiste geluid van het forum. Als er nu een CSL komt, ben je wel weer koning af, maar ja
                                    CSL is induction sound

M5 uitlaat sound

Comment

• Ik vind dat er een categorie inlaat en uitlaat sound moet zijn. Uitlaat van een CSL klinkt niet ZO super..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten

me too! Is deze kar soms niet in de buurt van Tienen te zien?
                                        Eerder Vorst enzo
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Ik voel me vereerd!

Comment

Working...
                                          X