Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenZalig toch, eat that x aantal jaren nieuwere RSOorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenIk bedoel dus e39 M5 vs nieuwe rs4
BTW RS6 biturbo vs e60 M5 atmo is wel te vergelijken?
owOorspronkelijk geplaatst door gahanja en nee
nee,'t zijn uiteraard verschillende motors(biturbo vs atmo)
ja,eeuwige pk-strijd tussen bmw m en audi rs modellen,keuze van de constructeurs zelf om al dan niet turbo of atmo te gaan.
ja,'t zijn beide wagens uit hetzelfde segment(A6-bmw5) dus vergelijken maar IMHO
Gahan, als ik 1 ding geleerd heb, dan is het wel dat je tdi001 nooit, maar dan ook nooit zal overtuigen dat er ook maar iets goeds in een audi te vinden is geloof me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenEisenmann, nee bedankt, ik geef eerlijk toe dat ik in het begin zei OEM te blijven maar dit gaat er ooit nog van komen, inclusief software en inlegfilters:
Audi lover gelieve zich elders te begeven
http://video.google.com/videoplay?do...40780431473118
binnen een paar maand eens meeten? ik zal de RS4 mee pakke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGahan, als ik 1 ding geleerd heb, dan is het wel dat je tdi001 nooit, maar dan ook nooit zal overtuigen dat er ook maar iets goeds in een audi te vinden is geloof me
Ik vind ze soms wel klasse uitstralen maar niet zo echt origineel qua vormgeving. Wel zijn ze meestal veiliger (RS) dan de meeste sportwagens en kan je er denk ik heerlijk mee kilometers op de Autobahn doen.
Een RS5, als dat zou komen, zou me wel kunnen aanspreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenpff wat een gezeik dat filmpje
binnen een paar maand eens meeten? ik zal de RS4 mee pakke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenBelachelijk dat mijn post, die eigenlijk wel de waarheid samenvatte ook moest verwijderd worden.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOn topic blijven aub...
Nu terug het topic zijn naam wat eer geven, daarnet bezoek gehad en heb snel paar foto's genomen en wou ze jullie niet onthouden;
(ging ze eigenlijk niet uploaden, maar aangezien dit topic terug wat foto's kon gebruiken, dan maar toch upgeload)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDokter in 't Kortrijkse?
Comment
Comment