Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAls je 'm als lichte vracht inschrijft betaal je geen taks meer afhankelijk van de cilinderinhoud. Dan neemt ge meteen beter nen 540i.
nuja, dat moet er maar vanaf kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenscheelt wel nog 70 pk voor de verzekering hé...
nuja, dat moet er maar vanaf kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBaneet.
bMw 530i touriMg
2 keer juust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDie 540i's zijn wel een pak duurder.
En ''k zit precies in 't fout topic.
Comment
-
Zo'n M5 e39 gaat hard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
Een M3 CS is een gewone M3 met een optiepakket, dat voornamelijk bestond uit iets beefier remmen, andere velgen, een iets breder spoor, een ander stuur in alcantara (niet multifunctioneel) en een M Track Mode knoppeke op 't stuur. Kon je op elke coupé in optie krijgen (manueel of SMG) gedurende ca. het laatste productiejaar. Weegt dus niet minder dan een gewone M3 met SMG. In alle kleuren en met alle binnenbekledingen te bestellen, al kon je, als je 't Competition Pack nam, ook een specifieke koetswerkkleur extra kiezen (interlagos blauw metallic).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenVoornamelijk de motor die niet zo ronkt
er is toch wel degelijk een verschil tssen M3,M3CS en M3CSL?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen M3 CSL is een lichtere, scherpere, hardere, compromisloze(re) versie van de M3, die een pak duurder was, meer vermogen had, gelimiteerd was, en een fenomenale kar is op circuit. Enkel SMG. Enkel grijs of zwart, slechts één soort/kleur binnenbekleding.
Een M3 CS is een gewone M3 met een optiepakket, dat voornamelijk bestond uit iets beefier remmen, andere velgen, een iets breder spoor, een ander stuur in alcantara (niet multifunctioneel) en een M Track Mode knoppeke op 't stuur. Kon je op elke coupé in optie krijgen (manueel of SMG) gedurende ca. het laatste productiejaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenTja kan wel zijn dat ik het niet WIL merken, maar toen ik op een oneffen baan aan het rijden was met de CSL vond ik de hardheid best oké. Toen ik met mijn E92 erover ging, was het weldegelijk harder.
Uiteraard de zithouding binnenin, geen armsteun in het midden, geen armsteun aan de deur, die soort zaken zijn er wel niet. Maar in feite als ik eens denk, is dat wel allemaal nodig ...voor lange afstanden is dat wel iets anders, maar in mijn geval gebeurt dat niet dikwijls, zodus hecht ik daar minder belang aan.
Ik zou er toch zo een universele inzetten dan, ik kan dat niet missen.
Het lastige bij mij is dat je die kan verschuiven en hoewel ik er precies nooit aankom staat hij toch altijd verkeerd
Kopen die handel en komen laten zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenHad ik nog niet eens gemerkt
Ik zou er toch zo een universele inzetten dan, ik kan dat niet missen.
Check ook 'es de achterbank als ge er ene live tegenkomt. Best cool hoe ze dat hebben opgelost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
Als je erin zit lijkt het meestal van niet, 200 ofzo lijkt 130... pas boven 250 heb je iets door...
Was bij de M3 wel anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichtenhoewel ik er precies nooit aankom staat hij toch altijd verkeerd
Eén keer goedzetten en hij zal altijd goed staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGaat niet, ge hebt geen middenconsole waarop ge die kunt monteren. Plus de middenconsole is in carbon, daar gaat ge toch niet zo'n dwaas Auto5-ding in zitten boren.
Check ook 'es de achterbank als ge er ene live tegenkomt. Best cool hoe ze dat hebben opgelost.
In zo'n kar kan je maar beter altijd 2 handen aan het stuur hebben ook denk ik.
Wat je een achterbank kan noemen he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNiet moeilijk dan hé!
Eén keer goedzetten en hij zal altijd goed staan.
Was in de M3 trouwens veeel beter gemaakt:
e36 M3: Stevige middenconsole met leuning die omhoog geklapt kon worden en de telefoon eronder verborgen en een uitsparing erin om de handrem op te trekken
e39 M5: Verschuifbare leuning met geïntegreerde telefoon die je nooit gebruikt en de draad achteraan bengelt als een staartje
Comment
Comment