Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Als je 'm als lichte vracht inschrijft betaal je geen taks meer afhankelijk van de cilinderinhoud. Dan neemt ge meteen beter nen 540i.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Als je 'm als lichte vracht inschrijft betaal je geen taks meer afhankelijk van de cilinderinhoud. Dan neemt ge meteen beter nen 540i.
      scheelt wel nog 70 pk voor de verzekering hé...

      nuja, dat moet er maar vanaf kunnen.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        scheelt wel nog 70 pk voor de verzekering hé...

        nuja, dat moet er maar vanaf kunnen.
        True, maar dat moet er inderdaad nog vanaf kunnen.

        Comment


        • Die 540i's zijn wel een pak duurder.

          En ''k zit precies in 't fout topic.

          Comment


          • Baneet.

            bMw 530i touriMg

            2 keer juust

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Baneet.

              bMw 530i touriMg

              2 keer juust
              Onnozelaar

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Die 540i's zijn wel een pak duurder.

                En ''k zit precies in 't fout topic.
                M5 umbau

                Comment


                • hello,wat is eigelijk het verschil tussen een bmw m3CS en een m3CSL?
                  Foto van een CS

                  Comment




                  • Zo'n M5 e39 gaat hard

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                      hello,wat is eigelijk het verschil tussen een bmw m3CS en een m3CSL?
                      Foto van een CS
                      Voornamelijk de motor die niet zo ronkt

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                        hello,wat is eigelijk het verschil tussen een bmw m3CS en een m3CSL?
                        Foto van een CS
                        Een M3 CSL is een lichtere, scherpere, hardere, compromisloze(re) versie van de M3, die een pak duurder was, meer vermogen had, gelimiteerd was, en een fenomenale kar is op circuit. Enkel SMG. Enkel grijs of zwart, slechts één soort/kleur binnenbekleding. Zeer makkelijk herkenbaar aan de voorbumper zonder mistlichten en met een rond luchtinlaat-gat aan de linkerkant, en ook aan de "eendenpoep"-kofferdeksel. Had standaard ook 'n carbon dakplaat. Kwam standaard op semislicks, maar was ook met gewone straatbanden te bestellen zonder meerprijs. Heeft binnenin een pak carbon, lichtgewicht kuipjes, lichtgewicht achterbank, enzovoort. Weegt een goeie 100 kg minder dan een gewone M3 met SMG.

                        Een M3 CS is een gewone M3 met een optiepakket, dat voornamelijk bestond uit iets beefier remmen, andere velgen, een iets breder spoor, een ander stuur in alcantara (niet multifunctioneel) en een M Track Mode knoppeke op 't stuur. Kon je op elke coupé in optie krijgen (manueel of SMG) gedurende ca. het laatste productiejaar. Weegt dus niet minder dan een gewone M3 met SMG. In alle kleuren en met alle binnenbekledingen te bestellen, al kon je, als je 't Competition Pack nam, ook een specifieke koetswerkkleur extra kiezen (interlagos blauw metallic).
                        Last edited by ; 29/08/2008, 19:31.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                          Voornamelijk de motor die niet zo ronkt
                          euh??
                          er is toch wel degelijk een verschil tssen M3,M3CS en M3CSL?

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Een M3 CSL is een lichtere, scherpere, hardere, compromisloze(re) versie van de M3, die een pak duurder was, meer vermogen had, gelimiteerd was, en een fenomenale kar is op circuit. Enkel SMG. Enkel grijs of zwart, slechts één soort/kleur binnenbekleding.

                            Een M3 CS is een gewone M3 met een optiepakket, dat voornamelijk bestond uit iets beefier remmen, andere velgen, een iets breder spoor, een ander stuur in alcantara (niet multifunctioneel) en een M Track Mode knoppeke op 't stuur. Kon je op elke coupé in optie krijgen (manueel of SMG) gedurende ca. het laatste productiejaar.
                            ok thanks

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                              Tja kan wel zijn dat ik het niet WIL merken, maar toen ik op een oneffen baan aan het rijden was met de CSL vond ik de hardheid best oké. Toen ik met mijn E92 erover ging, was het weldegelijk harder.

                              Uiteraard de zithouding binnenin, geen armsteun in het midden, geen armsteun aan de deur, die soort zaken zijn er wel niet. Maar in feite als ik eens denk, is dat wel allemaal nodig ...voor lange afstanden is dat wel iets anders, maar in mijn geval gebeurt dat niet dikwijls, zodus hecht ik daar minder belang aan.
                              Had ik nog niet eens gemerkt

                              Ik zou er toch zo een universele inzetten dan, ik kan dat niet missen.

                              Het lastige bij mij is dat je die kan verschuiven en hoewel ik er precies nooit aankom staat hij toch altijd verkeerd

                              Kopen die handel en komen laten zien

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                                Had ik nog niet eens gemerkt

                                Ik zou er toch zo een universele inzetten dan, ik kan dat niet missen.
                                Gaat niet, ge hebt geen middenconsole waarop ge die kunt monteren. Plus de middenconsole is in carbon, daar gaat ge toch niet zo'n dwaas Auto5-ding in zitten boren.







                                Check ook 'es de achterbank als ge er ene live tegenkomt. Best cool hoe ze dat hebben opgelost.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                  Autobahn

                                  Als je erin zit lijkt het meestal van niet, 200 ofzo lijkt 130... pas boven 250 heb je iets door...

                                  Was bij de M3 wel anders

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                                    hoewel ik er precies nooit aankom staat hij toch altijd verkeerd
                                    Niet moeilijk dan hé!
                                    Eén keer goedzetten en hij zal altijd goed staan.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Gaat niet, ge hebt geen middenconsole waarop ge die kunt monteren. Plus de middenconsole is in carbon, daar gaat ge toch niet zo'n dwaas Auto5-ding in zitten boren.







                                      Check ook 'es de achterbank als ge er ene live tegenkomt. Best cool hoe ze dat hebben opgelost.
                                      Haha, was dan ook maar een grapke om duidelijk te maken dat ik echt niet zonder kan

                                      In zo'n kar kan je maar beter altijd 2 handen aan het stuur hebben ook denk ik.

                                      Wat je een achterbank kan noemen he...

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Niet moeilijk dan hé!
                                        Eén keer goedzetten en hij zal altijd goed staan.
                                        Denk ik ook altijd maar toch, denk dat het met de handrem op te trekken is.

                                        Was in de M3 trouwens veeel beter gemaakt:

                                        e36 M3: Stevige middenconsole met leuning die omhoog geklapt kon worden en de telefoon eronder verborgen en een uitsparing erin om de handrem op te trekken

                                        e39 M5: Verschuifbare leuning met geïntegreerde telefoon die je nooit gebruikt en de draad achteraan bengelt als een staartje

                                        Comment

                                        Working...
                                        X