Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
    Hebben lang 2 zwarte CSL's te koop gestaan,als ik me niet vergis, voor een zeer "degelijke" prijs en het leek wel of niemand ze moest hebben. 1 had de gewone 19inch M3 velgen.

Ik heb gewoon meestal bij zo'n ads een gevoel en kan dat niet verklaren...
    Den uwen ook via mobile.de ads gekocht of??
    Weet er 1 in brussel staan, maar zal anders ook moeten naar DE trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
      Den uwen ook via mobile.de ads gekocht of??
      Weet er 1 in brussel staan, maar zal anders ook moeten naar DE trekken
      Zowel M3 als M5 via mobile.de bij garage mét garantie (moet je wel een kleine som voor betalen maar als er aan zo'n kar iets deftig stukgaat heb je dat wel terug) en je hebt zekerheid.

Is ook niet altijd dat ze dat willen doen denk ik, hangt denk af van de staat vd wagen.

Invoeren uit DE is echt een makkie: (douane-stempel-keuring-klaar)

Eerste keer M3 gaan halen met autotransporter, tweede keer M5 met taxidoos Moptic zo goed als na het uitgaan naar daar en met M5 met uberfuhrungplaten(?) naar huis, man dat was een zalige roadtrip

Comment

Zowel M3 als M5 via mobile.de bij garage mét garantie (moet je wel een kleine som voor betalen maar als er aan zo'n kar iets deftig stukgaat heb je dat wel terug) en je hebt zekerheid.

Is ook niet altijd dat ze dat willen doen denk ik, hangt denk af van de staat vd wagen.

Invoeren uit DE is echt een makkie: (douane-stempel-keuring-klaar)

Eerste keer M3 gaan halen met autotransporter, tweede keer M5 met taxidoos Moptic zo goed als na het uitgaan naar daar en met M5 met uberfuhrungplaten(?) naar huis, man dat was een zalige roadtrip
        Garantie in DE wil zeggen wanneer iets stuk, terug naar DE voor herstelling? Dus maw bij een particulier beter geen koop zetten,..alhoewel de prijs bij hen lager is & mits een volledige onderhoud bij BMW boekje, lijkt het wel oke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
          Garantie in DE wil zeggen wanneer iets stuk, terug naar DE voor herstelling? Dus maw bij een particulier beter geen koop zetten,..alhoewel de prijs bij hen lager is & mits een volledige onderhoud bij BMW boekje, lijkt het wel oke?
          Nee, nog beter schijnt het. In België een offerte laten maken, faxen naar waar je gekocht hebt, nakijken wat onder garantie valt, verkoopsgarage rechtstreeks aan herstellende garage betalen. Staat zo in contract en zo is het tegen mij gezegd.

Ik zou voor een M type toch bij een (BMW) garage gaan, sommigen wagen het erop, je kan geluk of pech hebben. Meestal merk je aan een wagen de tweede keer je hem (na)ziet hoe er mee omgegaan is. In een garage kan je ook altijd vragen hem eens op de brug te zetten en bekijken, particulier is dat meestal moeilijk.

Volledig onderhoudsboekje is een must vind, alhoewel er ook wel methoden zijn om daar mee te foefelen denk ik...

Comment

Nee, nog beter schijnt het. In België een offerte laten maken, faxen naar waar je gekocht hebt, nakijken wat onder garantie valt, verkoopsgarage rechtstreeks aan herstellende garage betalen. Staat zo in contract en zo is het tegen mij gezegd.

Ik zou voor een M type toch bij een (BMW) garage gaan, sommigen wagen het erop, je kan geluk of pech hebben. Meestal merk je aan een wagen de tweede keer je hem (na)ziet hoe er mee omgegaan is. In een garage kan je ook altijd vragen hem eens op de brug te zetten en bekijken, particulier is dat meestal moeilijk.

Volledig onderhoudsboekje is een must vind, alhoewel er ook wel methoden zijn om daar mee te foefelen denk ik...
            Bedankt, ga het toch eens bezien,.. en ivm het onderhoudsboekje, als dat niet perfect in orde is komt hij niet in aanmerking.

Comment

• Bij Porsche heb je alleszins wereldwijde garantie. Dus als je in een Duitse Porsche dealer een Porsche-approved auto koopt, dan geldt die garantie ook bij de Belgische officiële dealers.

Ik weet niet of dit bij BMW ook het geval is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Bij Porsche heb je alleszins wereldwijde garantie. Dus als je in een Duitse Porsche dealer een Porsche-approved auto koopt, dan geldt die garantie ook bij de Belgische officiële dealers.

Ik weet niet of dit bij BMW ook het geval is?
                Bij een premium selection wel dacht ik...

Comment

• Zo zou mijn M3 er mogen uitzien!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Eindelijk nog eens een M3 met iets grotere velgen, standaard zijn ze te klein imo.

Comment

• Me misses the M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                        Me misses the M5.

Had je hem maar niet moeten kapotrijden.

Comment

• Droog

Comment

• Kelberg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                              Me misses the M5.
                              Begrijpelijk..

Komt er iets anders in de plaats ? Of is het nu even gedaan met auto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                Begrijpelijk..

Komt er iets anders in de plaats ? Of is het nu even gedaan met auto's ?
                                Ik ben aan het zoeken..

Ik heb een budget van rond de 12.000 EUR en ik wil een redelijk recente wagen die toch nog goed vooruit gaat. Ik dacht aan een Mini Cooper S, Alpina B3, BMW 330i, enz enz

Ik zie wel nog, als je een idee hebt mag je dat altijd laten weten.

Comment

• Ik ben aan het zoeken..

Ik heb een budget van rond de 12.000 EUR en ik wil een redelijk recente wagen die toch nog goed vooruit gaat. Ik dacht aan een Mini Cooper S, Alpina B3, BMW 330i, enz enz

Ik zie wel nog, als je een idee hebt mag je dat altijd laten weten.
                                  In de weekendeditie van het laatste nieuws, stond er een 350Z met 45.000km, voor maar 8.800 euro.

Comment

• Zal wel kloppen :s

Kweet de waarde van een 350Z niet juist, maar 8800 is toch wel héél weinig ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                      Zal wel kloppen :s

Vind ik ook.. Op Mobile zijn ze zelfs duurder..

Comment

• Zal wel kloppen :s

Ik weet het, ik verschrok ook toen ik die prijs zag
                                        Misschien dat er iets mee scheelt ofzo...
                                        Matthi moet maar eens gaan kijken, als hem interesse heeft natuurlijk
                                        Want de prijs is echt bespottelijk laag voor een wagen als de 350Z.

Comment

Working...
                                        X