Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, de nieuwe M5 mét Biturbo doet het dan ook even goed als de RS4!
j/k
Ik denk dat je de b7 RS4 (atmosferisch) verwart met de b5 RS4 (geblazen)
Dan nog heb je het voordeel van de vierwielaandrijving die de acceleratie ten goede komt En met 420 pk en 430Nm van de tussen 2006-2008 geproduceerde Audi tegenover 400 pk van de tussen 1998-2003 geproduceerde M5 is dat ook weer vrij logis dacht ik zo.
Zoals ik al eerder zei, voor een tussen 1998-2003 geproduceerde ( achterwielaangedreven, zwaardere ) BMW tegenover een tussen 2006-2008 geproduceerde Audi moet de M5 dus zeker niet onder doen voor de RS4.
Zoals ik al eerder zei, voor een tussen 1998-2003 geproduceerde ( achterwielaangedreven, zwaardere ) BMW tegenover een tussen 2006-2008 geproduceerde Audi moet de M5 dus zeker niet onder doen voor de RS4.
neen. maar hij is wel trager in een rechte lijn (infeite in alles... slalom, 1/4 mile, remmen, ring,..etc etc) maar in dat beruchte filmpje dus niet..
voor zover je van 'trager' kan spreken.. het zijn allebei karren waar je erg hard mee kan gaan
neen. maar hij is wel trager in een rechte lijn (infeite in alles... slalom, 1/4 mile, remmen, ring,..etc etc) maar in dat beruchte filmpje dus niet..
voor zover je van 'trager' kan spreken.. het zijn allebei karren waar je erg hard mee kan gaan
In theorie misschien wel maar dat is als appels en peren vergelijken, daar kan je blijven over discussiëren. Uiteindelijk zijn ze beide begrensd op 250 km/u en gaan ze ( in theorie ) even snel.
Geloof me, ik heb zowel een E39 M5 als een RS4 B7 Avant gereden (die laatste voorlopig even kort meegereden) en de Audi voelde qua acceleratie een klasse sterker
Leuk filmke, nog nooit gezien. Toch sterk, hoe snel de M5 was voor die tijd
Als je als passagier meerijd of zelf rijd voelt toch altijd anders ook he.
En versta me niet verkeerd ik ben ook van mening dat de RS4 belachelijk snel is, ik vind het zelfs de leukste Audi die er is, als iemand me ooit zou dwingen Audi te rijden zou het er zo een worden
weet er van jullie niemand waar ik aan interieurlijsten kan geraken voor een m3 e46 smg. De mijne zijn namelijk al erg beschadigd aan de passagiers kant. Ik had er liefst in carbon of glans zwart
weet er van jullie niemand waar ik aan interieurlijsten kan geraken voor een m3 e46 smg. De mijne zijn namelijk al erg beschadigd aan de passagiers kant. Ik had er liefst in carbon of glans zwart
Comment