Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten't is een rolling start he dus infeite is AWD dan een beetje in z'n nadeel door de iets hogere transmission losses en extra gewicht (in theorie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten't is een rolling start he dus infeite is AWD dan een beetje in z'n nadeel door de iets hogere transmission losses en extra gewicht (in theorie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenook al...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G3k.be Bekijk BerichtenZoals ik al eerder zei, voor een tussen 1998-2003 geproduceerde ( achterwielaangedreven, zwaardere ) BMW tegenover een tussen 2006-2008 geproduceerde Audi moet de M5 dus zeker niet onder doen voor de RS4.
voor zover je van 'trager' kan spreken.. het zijn allebei karren waar je erg hard mee kan gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenneen. maar hij is wel trager in een rechte lijn (infeite in alles... slalom, 1/4 mile, remmen, ring,..etc etc) maar in dat beruchte filmpje dus niet..
voor zover je van 'trager' kan spreken.. het zijn allebei karren waar je erg hard mee kan gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtener zal wel een deel gemeendheid inzitten, maar toch....
Kon het niet laten...ik vind veel wagens fantastisch maar soms worden ze wat minder attractief door oogklepdragende mensen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenEr zit duidelijk iets 'verkeerd' met die M3...
http://nl.youtube.com/watch?v=aBBUwT...eature=related
Wat is daar verkeerd aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Kon het niet laten...ik vind veel wagens fantastisch maar soms worden ze wat minder attractief door oogklepdragende mensen
//MMMMMMMMMMM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJa akkoord, 10 pk heb je gemiddeld met een cat-back (turbo motoren soms iets meer) dus 20 à 30 pk erbij zal wel kunnen.. maar dan nog
Hier nog een filmpje maar dan met een standaard E39 M5, ook rolling start
+ YouTube Video
Geloof me, ik heb zowel een E39 M5 als een RS4 B7 Avant gereden (die laatste voorlopig even kort meegereden) en de Audi voelde qua acceleratie een klasse sterker
Als je als passagier meerijd of zelf rijd voelt toch altijd anders ook he.
En versta me niet verkeerd ik ben ook van mening dat de RS4 belachelijk snel is, ik vind het zelfs de leukste Audi die er is, als iemand me ooit zou dwingen Audi te rijden zou het er zo een worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Ik ben niet merkenblind, ik ben Audi-blind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenZoals mij of wat bedoel je nu?
Ik ben niet merkenblind, ik ben Audi-blind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenIk ben niet merkenblind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tim c Bekijk Berichtenweet er van jullie niemand waar ik aan interieurlijsten kan geraken voor een m3 e46 smg. De mijne zijn namelijk al erg beschadigd aan de passagiers kant. Ik had er liefst in carbon of glans zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenWat vind je van mijn Opel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenEen leuke gezinswagen, toch liever een Porsche Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
ja kem al is gezien op de duitse ebay maar ik vind niet echt mijn gedacht. (ofwel heb ik niet lang genoeg gezocht)
Comment
Comment