Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Inderdaad, de nieuwe M5 mét Biturbo doet het dan ook even goed als de RS4!

j/k
    Ik denk dat je de b7 RS4 (atmosferisch) verwart met de b5 RS4 (geblazen)
    Dan nog heb je het voordeel van de vierwielaandrijving die de acceleratie ten goede komt En met 420 pk en 430Nm van de tussen 2006-2008 geproduceerde Audi tegenover 400 pk van de tussen 1998-2003 geproduceerde M5 is dat ook weer vrij logis dacht ik zo.
    Last edited by ; 05/09/2008, 00:25.

Comment

• 't is een rolling start he dus infeite is AWD dan een beetje in z'n nadeel door de iets hogere transmission losses en extra gewicht (in theorie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        't is een rolling start he dus infeite is AWD dan een beetje in z'n nadeel door de iets hogere transmission losses en extra gewicht (in theorie)
        De M5 is met een curb weight van zo'n 1,720 kg tegenover de Audi met 1,680 kg zelfs zwaarder.

Comment

• ook al...

Comment

't is een rolling start he dus infeite is AWD dan een beetje in z'n nadeel door de iets hogere transmission losses en extra gewicht (in theorie)
            Nederlands en Engels door elkaar..

Comment

ook al...
              Zoals ik al eerder zei, voor een tussen 1998-2003 geproduceerde ( achterwielaangedreven, zwaardere ) BMW tegenover een tussen 2006-2008 geproduceerde Audi moet de M5 dus zeker niet onder doen voor de RS4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G3k.be Bekijk Berichten
                Zoals ik al eerder zei, voor een tussen 1998-2003 geproduceerde ( achterwielaangedreven, zwaardere ) BMW tegenover een tussen 2006-2008 geproduceerde Audi moet de M5 dus zeker niet onder doen voor de RS4.
                neen. maar hij is wel trager in een rechte lijn (infeite in alles... slalom, 1/4 mile, remmen, ring,..etc etc) maar in dat beruchte filmpje dus niet..

voor zover je van 'trager' kan spreken.. het zijn allebei karren waar je erg hard mee kan gaan

Comment

neen. maar hij is wel trager in een rechte lijn (infeite in alles... slalom, 1/4 mile, remmen, ring,..etc etc) maar in dat beruchte filmpje dus niet..

voor zover je van 'trager' kan spreken.. het zijn allebei karren waar je erg hard mee kan gaan
                  In theorie misschien wel maar dat is als appels en peren vergelijken, daar kan je blijven over discussiëren. Uiteindelijk zijn ze beide begrensd op 250 km/u en gaan ze ( in theorie ) even snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                    er zal wel een deel gemeendheid inzitten, maar toch....

Kon het niet laten...ik vind veel wagens fantastisch maar soms worden ze wat minder attractief door oogklepdragende mensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                      Er zit duidelijk iets 'verkeerd' met die M3...

http://nl.youtube.com/watch?v=aBBUwT...eature=related

Wat is daar verkeerd aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Kon het niet laten...ik vind veel wagens fantastisch maar soms worden ze wat minder attractief door oogklepdragende mensen
                        Haha, zalig subtiele post .

//MMMMMMMMMMM

Comment

Ja akkoord, 10 pk heb je gemiddeld met een cat-back (turbo motoren soms iets meer) dus 20 à 30 pk erbij zal wel kunnen.. maar dan nog

Hier nog een filmpje maar dan met een standaard E39 M5, ook rolling start

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geloof me, ik heb zowel een E39 M5 als een RS4 B7 Avant gereden (die laatste voorlopig even kort meegereden) en de Audi voelde qua acceleratie een klasse sterker
                          Leuk filmke, nog nooit gezien. Toch sterk, hoe snel de M5 was voor die tijd

Als je als passagier meerijd of zelf rijd voelt toch altijd anders ook he.

En versta me niet verkeerd ik ben ook van mening dat de RS4 belachelijk snel is, ik vind het zelfs de leukste Audi die er is, als iemand me ooit zou dwingen Audi te rijden zou het er zo een worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Zoals mij of wat bedoel je nu?

Ik ben niet merkenblind, ik ben Audi-blind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                              Zoals mij of wat bedoel je nu?

Ik ben niet merkenblind, ik ben Audi-blind
                              Wat vind je van mijn Opel?

Comment

Ik ben niet merkenblind
                                Ik heb geen lang haar

Comment

• weet er van jullie niemand waar ik aan interieurlijsten kan geraken voor een m3 e46 smg. De mijne zijn namelijk al erg beschadigd aan de passagiers kant. Ik had er liefst in carbon of glans zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tim c Bekijk Berichten
                                    weet er van jullie niemand waar ik aan interieurlijsten kan geraken voor een m3 e46 smg. De mijne zijn namelijk al erg beschadigd aan de passagiers kant. Ik had er liefst in carbon of glans zwart
                                    www.ebay.de

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                      Wat vind je van mijn Opel?
                                      Een leuke gezinswagen, toch liever een Porsche Turbo

Comment

Een leuke gezinswagen, toch liever een Porsche Turbo
                                        Ik vind de Opel veel vetter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten

ja kem al is gezien op de duitse ebay maar ik vind niet echt mijn gedacht. (ofwel heb ik niet lang genoeg gezocht)

Comment

Working...
                                          X