Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik moet passen trouwens, sorry. Duikweekend.
    Bummer.

we hebben ne diepe vijver, en je hebt daar nog een paar interessante stuwmeertjes. Zeker dat je niet te overtuigen bent?

en het weekend er voor? 't is alleen dat we ons dan één nacht deftig moeten gedragen en ik weet niet of dat goed lukt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      Wij hebben daar al gedoken hoor. Je kan er zelfs vrij diep gaan

Sta me toe te zeggen dat ik de enige mag zijn die dat weekend duikt, oké? Heb dat zo veel liever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        Bummer.

we hebben ne diepe vijver, en je hebt daar nog een paar interessante stuwmeertjes. Zeker dat je niet te overtuigen bent?

en het weekend er voor? 't is alleen dat we ons dan één nacht deftig moeten gedragen en ik weet niet of dat goed lukt
        No can do. Anders ben ik wederom een hele maand alleen op schok in 't weekend, en ik ben te gehecht aan ons gezinnetje-van-2 om dat te doen. Af en toe 'es een autogerelateerd iets kan perfect, maar 't kan niet altijd vierwielfeest zijn. Dat past zeker nog wel, gene paniek!

Comment

Bummer.

Dan kan RRD niet

Comment

No can do. Anders ben ik wederom een hele maand alleen op schok in 't weekend, en ik ben te gehecht aan ons gezinnetje-van-2 om dat te doen. Af en toe 'es een autogerelateerd iets kan perfect, maar 't kan niet altijd vierwielfeest zijn. Dat past zeker nog wel, gene paniek!
            Maar allez Gilles, begrijp het dan toch... we willen u er bij! Dan is het ultieme AW kliekje immers pas compleet, jij daar met je 55000 posts .

Kom kom, zeg maar tegen Renske dat ze zich een nieuw setje lingerie aanschaft en dat ze dan niet mag zagen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Maar allez Gilles, begrijp het dan toch... we willen u er bij! Dan is het ultieme AW kliekje immers pas compleet, jij daar met je 55000 posts .

Kom kom, zeg maar tegen Renske dat ze zich een nieuw setje lingerie aanschaft en dat ze dan niet mag zagen .
              Ooit (ver ver in de toekomst) ga je gTa begrijpen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                Jij kent de actuele status he.

Comment

Dat past zeker nog wel, gene paniek!
                  Ah, jij dacht echt dat we je nog eens een 9de keer zouden uitnodigen zeker? Naïef....

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                  Dan kan RRD niet
                  geen stress, we houden het op het eerste weekend oktober

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  Gio vriend, jij wordt plots zo oud....

Comment

Jij kent de actuele status he.
                    Ik begrijp hem ja

Comment

Gio vriend, jij wordt plots zo oud....

Ik weet het, ik weet het...

Ik koop geen sportieve wagen meer maar een comfy limo, ik begrijp gTa,...'t ga slecht met mij hé

Comment

Ik koop geen sportieve wagen meer maar een comfy limo, ik begrijp gTa,...'t ga slecht met mij hé
                        't is tijd dat je terug vrijgezel bent denk ik.

grapje hé.... misschien ben ik zelfs gewoon wat jaloers, tijd dat ik eens wat in gang schiet

Comment

Gelukkig stop je nog overal xenon in en wordt alles gedropt.

Anders zou ik me echt zorgen gaan maken.

Comment

• Hé echt, supergraag, maar eens ge (veel) werkt en de keuze gemaakt hebt voor een volwassen gezin (ook al is dat zonder kinderen), dan zijn weekends zeer schaars (ik werk ook op zaterdag), en dan moet ge echt keuzes maken. En wat afvalt is verre van noodzakelijk het "minst leuke", maar ik heb verschillende interessegebieden, verschillende vriendenkringen, en 't is een beetje van alles, en niet alles van één iets. En ik wil zo snel mogelijk m'n proeven voor NELOS D** achter de rug hebben, dan kan ik tegen eind 2009 misschien m'n drie sterren halen en dan ligt de (onderwater)wereld voor me open.

Comment

't is tijd dat je terug vrijgezel bent denk ik.

grapje hé.... misschien ben ik zelfs gewoon wat jaloers, tijd dat ik eens wat in gang schiet
                              Vrijgezel is niet slecht. Ringtripjes, vosgesweekendjes, kallo...
                              Maar nu...nu is't toch ook niet slecht

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Gelukkig stop je nog overal xenon in en wordt alles gedropt.

Anders zou ik me echt zorgen gaan maken.

Good point

Heb hier een xenonset op overschot liggen. Ben aan't denken voor in m'n kamer....
                              alleen nog ergens 12V regelen.

Comment

Good point

Heb hier een xenonset op overschot liggen. Ben aan't denken voor in m'n kamer....
                                alleen nog ergens 12V regelen.
                                H hoeveel heb je liggen?

Comment

H hoeveel heb je liggen?
                                  H4. Normaal bixenon maar die kabelboom dat erbij zit klopt niet (is van een ander) dus 't is gewone xenon

Comment

Vrijgezel is niet slecht. Ringtripjes, vosgesweekendjes, kallo...
                                    Maar nu...nu is't toch ook niet slecht
                                    betekent dat.... dat...dat....

dat jij ook al niet meegaat dat weekend?

*slik*

Comment

Hé echt, supergraag, maar eens ge (veel) werkt en de keuze gemaakt hebt voor een volwassen gezin (ook al is dat zonder kinderen), dan zijn weekends zeer schaars (ik werk ook op zaterdag), en dan moet ge echt keuzes maken. En wat afvalt is verre van noodzakelijk het "minst leuke", maar ik heb verschillende interessegebieden, verschillende vriendenkringen, en 't is een beetje van alles, en niet alles van één iets. En ik wil zo snel mogelijk m'n proeven voor NELOS D** achter de rug hebben, dan kan ik tegen eind 2009 misschien m'n drie sterren halen en dan ligt de (onderwater)wereld voor me open.
                                      hey, ik begrijp je wel hoor

volgende keer vraag ik het nog eens, en als het je wél eens uitkomt, zie je maar dat je er bij bent

Comment

betekent dat.... dat...dat....

dat jij ook al niet meegaat dat weekend?

*slik*

Idd ik ga niet mee. Maar dat heeft dan weer te maken omdat ik moeten werken op zaterdag. zondag en maandag zijn m'n vrije dagen dan
                                        anders was ik erbij!

Comment

Idd ik ga niet mee. Maar dat heeft dan weer te maken omdat ik moeten werken op zaterdag. zondag en maandag zijn m'n vrije dagen dan
                                          anders was ik erbij!
                                          Kom dan zondag maandag.

Comment

Working...
                                          X