Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenidd, belachelijk
BMW wil het gewoon niet zien gebeuren wss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenDoet me denken aan de race-sim Forza Motorsport 2, je kunt praktisch op iedere auto een turbo plaatsen, behalve op de BMW's in het spel
BMW wil het gewoon niet zien gebeuren wss.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenturbo's moet je op een E36 steken, zoals die groene GT overlaatst aan de ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind hem via deze hoek getrokken niet genoeg tot zijn recht komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie nummerplaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk BerichtenInderdaad bangelijke bak en deze dan http://www.auto55.be/fotospecials/11...3-aangescherpt
Comment
-
Respect voor zo'n ongelofelijk verregaande ombouw. Dit mag je imo bijna écht een "E39 M5 touring" noemen.
Alleen jammer (imo) dat 'ie niet de 100% OEM looks nastreeft, bij de creatie van een niet-bestaand model is dat imo net het hoogste goed. Helemaal origineel, zodat zelfs kenners effe met de handen in het haar staan te krabben en gaan twijfelen of 't niet een originele one-off betreft ofzo.
Comment
-
De break is in de States en het Oosten sowieso niet in trek, en BMW zag dus weinig heil in de M5 touring (waarvan meer dan de helft is verkocht in de States). Bovendien was men niet zeker dat een break wel het zeer sportieve karakter van BMW M kon belichamen (terwijl de E39 M5 eigenlijk vooral een autobahn-raket was, weliswaar eentje die ook goed bochten kon nemen, maar 't was alleszins geen wedelkoning).
Ik vind het ook jammer, maar so be it.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenFak, ik ga nooit begrijpen waarom ze geen E39 M5 Touring hebben gemaakt bij Bmw.
Zo eentje is dus perfect in mijn ogen.
Van mij mogen ze die retro-actief invoeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWaren er niet een paar "echt" gemaakt, o.a. eentje voor een of andere chief bij BMW? Dacht zoiets is gehoord te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenWaren er niet een paar "echt" gemaakt, o.a. eentje voor een of andere chief bij BMW? Dacht zoiets is gehoord te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk meen 1 foto gezien te hebben van een E39 M5 Touring aan het hoofdbureay van M Gmbh..
Was die niet van een of andere directeur?
Comment
Comment