Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geloof me, ik heb zowel een E39 M5 als een RS4 B7 Avant gereden (die laatste voorlopig even kort meegereden) en de Audi voelde qua acceleratie een klasse sterker
lol.
Ik heb met een e30 325I gereden en een e60 M5. Raad eens welke van de 2 het snelste aanvoelde qua acceleratie?
Die e30 voelde echt énorm veel sneller aan dan de M5. Was die daarom sneller?
En met die filmpkes geknoeid? Kwenie ze, mss zat het us government ook wel achter de aanslagen in NY.
Waarom zou een RS4 eigenaar met zijn kar op film willen in het voordeel van een M5? Ofwel moet ge al heel malcontent zijn van uw wagen om met de resultaten te foefelen, in het voordeel van de vijand.
PiekPK's zeggen ook niet alles over uw wagen eh. Het moment wanneer uw koppel beschikbaar komt en beschikbaar blijft voor een bepaalde periode is veel belangrijker.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Wow die E90 M3 sedan is echt veeeeeeeeeetjes. De muil van de sedan vind ik zowiezo al dé max, M3 of niet. Maar de sedan achterkant in M3 is dus hmmmmmmmmmm (coupé ook).
Comment